استاندار ایلام گفت: سامانه سامد فرصت مغتنمی برای ارتباط با مردم در این شرایط است و هر روز ۲ نفر از مسوولان استان در سامانه سامد حضور می یابند.
کد خبر: ۸۲۹۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰ 10 March 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ قاسم سلیمانی دشتکی دوشنبه  از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ ظهر در سامانه سامد حضور یافت و به خواسته ها و مطالبات مردمی پاسخ داد.

استاندار ایلام در حاشیه این برنامه مردمی با تاکید بر حفظ ارتباط مسوولان با مردم جهت پیگیری مسائل و مشکلات آنان در این شرایط، گفت: در این شرایط که بحث بیماری کرونا وجود دارد، ارتباط مردم با مسوولان از طریق سامانه سامد یک فرصت مغتنم است و این مهم در ادامه تسهیل می یابد.

وی با اشاره به این موضوع که قبلا بصورت ماهیانه جهت ارتباط با مردم در سامانه سامد حضور یافته است، اضافه کرد: درگذشته هر هفته یک مدیر در سامانه سامد حضور می یافت و پاسخگوی سئوالات مردم می شد اما امروز به خاطر بحث کرونا هر روز ۲ نفر از مدیران استانی در این سامانه حضور یافته و با مردم ارتباط برقرار می کنند.

سلیمانی دشتکی در ادامه گفت: هم اکنون بیشتر تقاضاهای مردمی اجتماعی از قبیل مشکلات با شهرداری، تقاضای وام، امهال اقساط وام ها، کارهای عمرانی، درخواست های مالی و کمک ها و ... بوده که در این راستا و در لحظه با مدیران مربوطه ارتباط برقرار شد و مسائل پیگیری شد.

وی در ادامه بر پای کار بودن مسئولان در شرایط امروز کشور و استان تاکید کرد و گفت: مدیران نباید ارتباط خود را با مردم قطع کنند و در این رابطه با هماهنگی با دفتر بازرسی در سامانه سامد حضور یابند و پاسخگوی مسائل و مشکلات مردم باشند.

گفتنی است در این ارتباط مردمی استاندار ایلام موفق شد با بیش از ۳۰ نفر از شهروندان ارتباط برقرار کند و پاسخگوی مسائل و مشکلات آنان باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار