مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی خبر داد ،
مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی خبر داد ،540 میلیون تومان بابت تهیه اقلام بهداشتی 5521 خانوار از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی با اولویت بیماران خاص، صعب العلاج و سالمندان اختصاص یافت.
کد خبر: ۸۳۰۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴ 11 March 2020

به گزارش تابناک مرکزی قنبر موسی نژاد، مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی ضمن آرزوی سلامتی برای همه مردم ایران اسلامی بالاخص مددجویان تحت حمایت، گفت: با توجه به گسترش و شیوع بیماری کووید-19 در کشور و در راستای حمایت از مددجویان تحت حمایت امداد ،540 میلیون تومان بابت تهیه اقلام بهداشتی 5521  خانوار از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی با اولویت بیماران خاص، صعب العلاج، مادران و سالمندان اختصاص یافت.

وی  تصریح کرد: از این مبلغ برای 4491 خانوار سالمند زمینگیر و مبتلا به بیماری تنفسی با سرانه 80 هزار تومان و برای 1030 خانوار دارای بیمار خاص و صعب العلاج با سرانه 170 هزار تومان به صورت نقدی واریز شده است.

وی با اشاره به اینکه‌ گروه‌های حساس و مستعد بیماری از بین مددجویان تحت حمایت شناسایی شده است ، گفت: کمیته امداد از ابتدای شیوع این بیماری با همکاری خیران اقدام به توزیع اقلام بهداشتی در بین این افراد نموده است.

موسی نژاد، ضمن تشکر از خیران و مردم نوع دوست استان اظهار کرد: تمامی دفاتر کمیته امداد در سطح استان و مراکز نیکوکاری آماده دریافت اقلام بهداشتی برای توزیع بین خانوارهای تحت حمایت در معرض خطر است.

مدیر کل کمیته امداد با تأکید بر لزوم اهمیت توجه خانوارهای تحت حمایت به پیام‌های بهداشتی از وزارت بهداشت و سامانه کمیته امداد، گفت:  کمیته امداد آماده ارائه 26 خدمت الکترونیکی در سرفصل‌های متنوع به مددجویان تحت حمایت  است .

وی اضافه کرد: مددجویان محترم به منظور رعایت بهداشت و جلوگیری از شیوع بیماری می‌توانند با ورود به سایت الکترونیکی e.emdad.ir نسبت به ثبت درخواست خود در  موضوعات مطرح‌شده به صورت غیرحضوری اقدام و از هرگونه مراجعه حضوری پرهیز نمایند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار