رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان فارس با اشاره به توزیع میوه و گوشت تنظیم بازار ویژه شب عید گفت: پیش‌بینی می‌شود از اواخر هفته؛ سیب، پرتقال، گوشت و مرغ در بازار استان و شهر شیراز توزیع و در اختیار شهروندان قرار گیرد.
کد خبر: ۸۳۱۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۶ 15 March 2020

تابناک فارس به نقل از فارس:حمید ایزدی قیمت فروش سیب را 4 هزار و 700 تا 5 هزار تومان و پرتقال والنسیا را 5 تا 5500 اعلام کرد و اظهار داشت: برای توزیع میوه شب عید هیچ دغدغه‌ای وجود ندارد و انبارهای استان فارس نیز برای تنظیم میوه و گوشت به‌اندازه مصرف استان ذخیره‌سازی شده است.

وی در خصوص تهیه سیب و پرتقال بیان کرد: سیب موردنیاز، از باغ‌های استان فارس و پرتقال از استان کرمان تهیه و تأمین‌شده است.

رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان فارس  در خصوص علل تهیه پرتقال از باغات استان فارس اضافه کرد: با توجه به اینکه باغداران استان فارس قیمت هر کیلو پرتقال را 6200 پیشنهاد داده بودند، نتوانستیم پرتقال موردنیاز را از آنان تهیه کنیم.

ایزدی عنوان کرد: مرغ، گوشت، برنج و شکر نیز برای شب عید در استان فارس توزیع خواهد شد.

وی تأکید کرد: با توجه به خط قرمز ما که گران‌فروشی است؛ تیم‌های بازرسی از ابتدای اسفند برای نظارت بیشتر در بازار مستقر بعد از بحران کرونا نیز این تیم‌ها نظارت ویژه‌تری خواهند داشت تا با افراد سودجو و گران‌فروش برخورد و به مراجع قضایی معرفی شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار