دکتر عبداله زاده نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی گفت : در دیدار مسئولین شهرستان فردوس با رئیس مجلس شورای اسلامی ، دکتر لاریجانی قول پیگیری پروژه های برزمین مانده را داد.
کد خبر: ۸۳۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹ 26 August 2015

نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی از دیدار فرماندار، امام جمعه و اعضای شورای شهر فردوس با رئیس مجلس شورای اسلامی در روزهای اخیردر سفر به تهران خبر داد.

دکتر عبداله زاده افزود: این دیدار به منظور بیان مشکلات شاخص و پروژه های بر زمین مانده این شهرستان انجام شد.

وی تصریح کرد: در این دیدار موضوع تسریع در راه آهن فردوس که مجوز کمیسیون 215 آن اخذ شده و امسال نیز در ردیف 19 بودجه درج شده مطرح شد که رئیس مجلس شورای اسلامی در این خصوص در نامه ای به وزیر مسکن و شهرسازی دستورات لازم راداد.

به گفته وی تسریع در تکمیل بیمارستان جدید با توجه به فرسودگی بیمارستان فعلی فردوس و عبور میلیونها مسافروزائرامام هشتم(ع) ازاین شهرستان،ارتقاء دانشکده پیراپزشکی و بهداشت ،دانشکده فنی ومهندسی و تکمیل کمربندی باغشهر اسلامیه ازدیگر مباحثی بود که در این دیدارمطرح و دکتر لاریجانی با ارسال نامه هایی به وزارتخانه های مربوطه قول پیگیری داد .

وی گفت : نامه های صادره از دفتر دکتر لاریجانی به وزارتخانه های مربوطه ارسال و رونوشت آنها نیز به دفتر اینجانب واصل شد.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه نیز مسئولین شهرستان فردوس با دکتر علوی وزیر اطلاعات و نماینده ویژه هیئت دولت درفردوس در سفر به استان دیدار کردند و مسائل و مشکلاتی که دکتر علوی از نزدیک در سفر به فردوس مشاهده نموده بود و قول پیگیری داده بود مطرح شد . به گفته وی در این دیدار نیز نماینده ویژه رئیس جمهور در فردوس در مباحث مشکلات کلان مانند کشاورزی و دامداری برپیگیری مجدانه این مسائل در مرکز تاکید کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار