دکتر برامکی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان این بیمار از آن جهت دارای اهمیت است که بدون ارتباط با بیماران مسافر خارج از شهرستان به این بیماری مبتلا شده است و این زنگ خطر را در شهرستان بصدا در آورده است.
کد خبر: ۸۳۲۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵ 21 March 2020

بر اساس اعلام فرمانداری ویژه کازرون :دکتر برامکی رئیس شبکه بهداشت و درمان کازرون گفت: متاسفانه امروز نتیجه آزمایش چهاردهمین بیمار کرونایی کازرون مثبت اعلام شد.
وی ضمن اعلام خطر جدی در شهرستان گفت: این بیمار از آن جهت دارای اهمیت است که بدون ارتباط با بیماران مسافر خارج از شهرستان به این بیماری مبتلا شده است و این زنگ خطر را در شهرستان بصدا در آورده است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان کازرون افزود: موارد قبلی مبتلایان بومی به این ویروس با افرادی که از دیگر مناطق کشور یا خارج از کشور به این بیماری دچار شده بودند، ارتباط داشته‌اند که منجر به ابتلای آن فرد بومی شده بود.
وی در ادامه ضمن درخواست از مردم برای رعایت اصول بهداشتی گفت: آنچه مسلم است مردم باید از دید و بازدید های ایام عید صرف نظر کنند و به صورت جدی خودقرنطینگی را برای خود و خانواده‌شان اعمال نمایند.
دکتر برامکی در پایان اظهارکرد: دو هفته خودقرنطینگی عمومی می‌تواند از انتشار و شیوع بیماری جلوگیری کرده و چرخه انتقال را در شهرستان ما قطع کند که نتیجه آن به معنای پیروزی بر این بیماری منحوس است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار