با پیام ویدیویی رئیس جمهور و حضور وزیر کشور دو پروژه عمرانی، یک بوستان شهری و همچنین ساخت سایت جدید میدان میوه و تره‌بار همدان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.
کد خبر: ۸۳۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۳ 26 August 2015
با پیام ویدیویی رئیس جمهور و حضور وزیر کشور دو پروژه عمرانی، یک بوستان شهری و همچنین ساخت سایت جدید میدان میوه و تره‌بار همدان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

به گزارش فارس؛ به همت شهرداری همدان چهار پروژه شهری در همدان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

دستور افتتاح و کلنگ‌زنی این چهار پروژه از طریق ویدیو کنفرانس توسط شخص رئیس جمهور از مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی صادر شد.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس، محمودرضا عراقی معاون عمرانی استاندار، سیدمصطفی رسولی شهردار و رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر همدان و همچنین مدیران عامل سازمان‌های وابسته به شهرداری حضور داشتند.

پروژه طراحی و ساخت تقاطع غیرهمسطح سردار شهید قهاری که با هزینه‌ای بالغ بر 58 میلیارد تومان انجام شده مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

همچنین پروژه طراحی و ساخت تقاطع غیرهمسطح پیامبر اعظم(ص) با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان امروز به روی شهروندان همدانی باز شد.

پروژه بعدی بوستان نواری میرسید علی همدانی بود که در بلوار ارم همدان از امروز به مناسبت حضور هیئت دولت افتتاح شد.

آخرین پروژه شهرداری‌ همدان کلنگ‌زنی محل جدید سایت میدان عرضه میوه و تره‌بار همدان بود که با اعتبار 175 میلیارد تومان احداث خواهد شد.

اتفاق جالب این مراسم بیش از 40 دستگاه خودرو پیکان لوکس با مدل‌های 60 و 70 بود که با چراغ‌های روشن مسیر زیرگذر غیرهمسطح پیامبر اعظم(ص) را افتتاح کردند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار