کد خبر: ۸۳۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸ 26 August 2015

 کسی که میگوید پرداخت یارانه مصیبت بزرگ است خودش مصیبت هست چرا؟ به جهت اینکه این پرداخت یارانه می تواند به عنوان بخشی از عدالت خواهی نظام اسلامی باشد.

حجت الاسلام ثبوتی افزود: منتها این خواسته را از  دولت مردان جمهوری اسلامی داریم که از دولت استعمار گر اروپایی بخواهند که بیایند در میان مردم  و جنایاتی را که انگلیس علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به عمل آورده اینها را رسما عذر خواهی کنند.

امام جمعه بخش کوچصفهان با اشاره به جنایات بی شمار انگلیس یاد آور شد: جنایات اینها را درانتخابات۸۸در جنگ تحمیلی در ترور دانشمندان هسته ای و در امپراطوری رسانه ای  بی بی سی را از یاد نبرید و این ها کم چیزی نیست که دولت مردان به راحتی چشم پوشی می کند.

ثبوتی خاطر نشان کرد: انگلیس از دیدگاه مردم فهیم وانقلابی ما یک دولت منفوری است مگر اینکه واقعاً خودش را اصلاح کند و این اصلاح هم باید در عمل نشان داده شود.

وی ادامه داد و گفت: ما مشاهده می کنیم که با توجه به جنایت بی شماری که علیه ملت ما انجام داده اند ،عذر خواهی صورت نگرفته است.

امام جمعه کوچصفهان تاکید کرد: ما با اصل ارتباط ومذاکره وبازگشایی سفارتخانه مخالف نیستیم ولی شدیداً مخالف نفوذ استعمارگران هستیم و میخواهیم دولت مردان ما مواظب باشند فریب لبخند اینها را نخورند فریب دستان مخملین زیر چودنی اینها را نخورند.

حجت الاسلام ثبوتی در بخشی از صحبت های خود در خصوص روز عزای ملت سخن گفت وتصریح کرد: از پرداخت یارانه به عنوان مصیبت بزرگ یاد شده ولی شما ببینید میگویند شما مثل باران باشید که بر همه جا می بارد وبر همه چهره شادابی و طراوت میدهد.

وی افزود: مگر این مردم شریف نبودند که صدها هزار شهید داده اند، آیا مدیران باید منت بر سرمردم بگذارند، مگر حضرت امام نفرمود: مردم ولی نعمت ما هستند .

امام جمعه کوچصفهان اذعان کرد: این را بدانیم کسی که میگوید پرداخت یارانه مصیبت بزرگ است خودش مصیبت هست چرا؟ به جهت اینکه این پرداخت یارانه میتواند به عنوان بخشی از عدالت خواهی نظام اسلامی باشد، ما هرچی داریم باید برای این مردم فدا کنیم.

این استاد اخلاق با اشاره به باز گشایی بی بی سی در تهران اظهار کرد: ما باید قبل از هر کاری  یه بازنگری داشته باشیم یعنی نباید حافظه تاریخی خود رو فراموش کنیم یکی از خبیث ترین نداهایی که بعد از انقلاب اسلامی خصوصا در دوران جنگ تحمیلی علیه نظام جمهوری اسلامی توطئه ،سمپاشی، شایع پراکنی ،دروغ پردازی ونظر سازی میکرد همین صدای خبیث بی بی سی بود.

ثبوتی خاطر نشان کرد:  واقعاً باید عذر خواهی کنند و بیایند بگویند ما دولت مردان انگلیس بیش از دویست سال است که داریم بر ملل جهان به طور عموم وبر ملت ایران به طور خصوص ظلم می کنیم و تغییر مسیر بدهند و واقعاً توبه کنند و توطئه را بذارند کنار واین ظاهراً مشاهده نشده وعملاً توبه نکرده اند./سنگر ما
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار