کد خبر: ۸۳۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴ 26 August 2015

استاندار البرز با تأکید بر توسعه اشتغال در استان البرز گفت: جوانان کارآفرین را حمایت کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اشتهارد، سیدحمید طهایی ظهر امروز در جریان افتتاح پروژه‌های عمرانی و خدماتی و صنعتی در این شهرستان در جمع تولیدکنندگان این شهرستان اظهار کرد: توسعه و حمایت از طرح‌های تولیدی و صنعتی در این استان از مهمترین برنامه‌ها و اولویت‌های ما است.

وی ادامه داد: جمعیت این استان می‌طلبد تا طرح‌هایی چون طرح‌های تولیدی و صنعتی با شتاب بیشتری ایجاد شود تا علاوه بررونق اقتصادی در توسعه اشتغال جوانان نیز تأثیرگذار باشد.

این مسئول افزود: یکی از مهمترین اولویت‌ها و برنامه‌ها حمایت از کارآفرینان جوان است تا بتوانند با استفاده از بسترهای ارائه شده زمینه فعالیت‌های اقتصادی را در استان فراهم کنند.

استاندار البرز در ادامه سخنان خود در بخشی دیگر از سخنان خود استفاده از کالای ایرانی را مهمترین مسئله‌ای دانست که باید توسط مردم رعایت شود و گفت: استفاده از کالای ایرانی به نوعی حمایت از تولیدات داخلی است که مردم باید این مهم را همیشه مدنظر داشته باشند.

طهایی استفاده از کالای ایرانی را یکی از راهکارهای اصلی در توسعه اقتصاد کشور عنوان کرد و گفت: تبلیغ و فرهنگ‌سازی‌ها در این زمینه بسیار ضروری است.

وی با تأکید بر اینکه باید به جوانان کارآفرین که امتحان پس داده‌اند، میدان داده شود، افزود: تولیدات این کارآفرینان باید تبلیغ شود تا مردم کالاها و محصولات بومی را خریداری و مصرف کنند.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: اگر گفته می‌شود اقتصاد مقاومتی، منظور همان تولیداتی است که ریشه در خاک کشور دارد.

وی با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ مصرف کالاهای تولید داخل کشور تأکید و تصریح کرد: برند کالاهای تولید داخل باید تبلیغات و اطلاع‌ر‌سانی شود تا مردم محصولات بومی مصرف کنند.

استاندار البرز با اشاره به وضعیت کشور در دوران تحریم و ممنوعیت واردات داروهای کمیاب، افزود: محصولات دارویی از نیازهای اولیه جامعه است و دشمن در تحریم‌ها حتی آن را از ما دریغ کرد، بنابراین باید بنیان‌های اقتصاد با خودکفایی داخلی رقم بخورد.

وی افزود: شرایط کشور به گونه‌ای است که فرصت برای توسعه فعالیت‌های کارآفرینی مهیا است،‌ شهرستان اشتهارد نیز استعدادهای خوبی دارد و امید می‌رود در حوزه صنعت پیشتاز باشد.

در ادامه این سفر از استاندار البرز با بیش از 100 نفر از مردم شهرستان اشتهارد دیدار داشت.

وی در جریان این دیدار مردمی که فرماندار اشتهارد، جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان نیز حضور داشتند، چهره به چهره پای دغدغه‌های مردمی نشست و دستور رسیدگی به مشکلات مردم را صادر کرد.

سرکشی از خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر محور بعدی برنامه‌های استاندار البرز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار