کد خبر: ۸۳۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۲ 26 August 2015

رئیس هیئت پرورش اندام استان البرز گفت: مرحوم عباسپور با لباس شخصی جهت اهداء جوایز به قهرمانان البرز بر روی صحنه حاضر شد ولی پس از درخواست جمعیت مبنی بر اجرای "فیگور" توسط وی، مرحوم عباسپور بدون هیچ تشریفاتی به اجرای خواسته مردم پرداخت.

حمید حیدرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با بیان اینکه مرحوم "بیت‌الله عاسپور" ورزشکاری حرفه‌ای، تحصیلکرده و متدین بود، ‌اظهار داشت: وی حدود 20 سال قهرمان کشور در ورزش بدنسازی و پرورش اندام بود و با قهرمانی‌هایی که به دست آورده بود اسطوره و الگوی بسیاری از علاقمندان به ورزش پرورش اندام بود.

وی با بیان اینکه بیت‌الله اولین قهرمان آسیایی بود که در مسابقات "مستر المپیا" شرکت می‌کرد، افزود: او در این مسابقات مقام به دست آورد.

حیدرخانی که از دوستان مرحوم بیت الله عباسپور بوده با اشاره به خصوصیات اخلاقی او، بیان کرد:‌ "بیت‌الله" از محبین اهل‌بیت(ع) بوده و از صفای قلب خوبی برخوردار بود.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان البرز با بیان اینکه عباسپور عضو کمیته فنی هیئت پرورش اندام البرز بوده است، گفت: او در همه جلسات و مراسم استان البرز شرکت می‌کرد.

وی اظهار داشت: مرحوم عباسپور بسیار فرد دوست‌داشتنی بود و در سفرهای خارجی که اعزام می‌شد با هیئت بدنسازی البرز ارتباط داشت.

حیدرخانی با بیان اینکه مرحوم عباسپور در همه مسابقات بدنسازی استان البرز شرکت می‌کرد، به ذکر خاطره‌ای از وی پرداخت و گفت: در یکی از مسابقات پرورش اندامی که در استان البرز برگزار شده بود، مرحوم عباسپور با لباس شخصی جهت اهداء جوایز به قهرمانان البرز بر روی صحنه حاضر شد ولی پس از درخواست جمعیت 10 هزار نفری حاضر در ورزشگاه مبنی بر اجرای "فیگور" توسط وی، مرحوم عباسپور بدون هیچ تشریفاتی با افتخار به اجرای خواسته مردم پرداخت که این حرکت هیجان خاصی را به تماشاگران داد.

وی با تاکید بر اینکه مرحوم عباسپور در مسائل دینی بسیار پایبند بود به ذکر خاطره‌ای در این زمینه پرداخت و اظهار داشت: چندسال پیش مدتی بود که از مرحوم "بیت‌الله عباسپور" خبری نداشتم، وقتی به زیارت حرم حضرت معصومه(س) در شهر مقدس قم مشرف شدم، فردی را دیدم که چهره بسیار آشنایی داشت و وقتی با دقت نگاه کردم، متوجه شدم که " بیت‌الله عباسپور" است و به او گفتم "ما باید همیشه تو را در این مکان‌های مقدس پیدا کنیم".

حیدرخانی ادامه داد: همراهان او گفتند که "بیت‌الله" در ماه 4 بار به زیارت حرم حضرت معصومه(س) در شهر مقدس قم مشرف می‌شود.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان البرز با بیان اینکه قهرمانان ورزش بدنسازی و پرورش اندام با آهنگ و ریتم خاص خود به اجرای مسابقه می‌پردازند، بیان کرد: "‌بیت‌الله عباسپور" در مسابقات جهانی که در تهران برگزار شد، با سرود "ای‌ایران" به اجرا پرداخت که این اقدام سبب شد تا وی مورد تشویق همه حاضرین در ورزشگاه قرار بگیرد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Italy
|
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
خداوند ادمهای خوب رو میبره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار