رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: تمام شهرهای استان به کلینیک تخصصی مجهز می‌شوند و شهرستان بهشهر نیز دومین کلینیک تخصصی را تا پایان امسال افتتاح می‌کند.3 میلیارد تومان برای تأسیسات بیمارستان‌های استان هزینه و مشکل سرمایشی آنها نیز تا حد زیادی برطرف شد.
کد خبر: ۸۳۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲ 27 August 2015
 به گزارش تابناک  قاسم جان بابایی شامگاه چهارشنبه در آیین تجلیل از پزشکان، پرستاران، خیرین سلامت و همچنین افتتاح هشت پروژه بهداشتی درمانی در شهرستان بهشهر، اظهار کرد: شهرستان بهشهر ازجمله شهرهای پیشتاز و موفق ما در اجرایی کردن کلینیک تخصصی بوده است که ساختمان قدیمی خود را بازسازی و به این امر اختصاص داده است تا با دارا بودن کلینیک ویژه، خدمات ویژه ارائه کند.
وی شرایط سلامت مردم بهشهر را مناسب توصیف کرد و افزود: حداکثر تا پایان امسال کار ساخت دومین کلینیک ویژه بهشهر به پایان می‌رسد.
رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی مازندران گفت: بیشترین نیازمندی مردم در حوزه سلامت مربوط به خدمات سرپایی است و امیدواریم تا پایان سال‌جاری مشکل خانه‌های بهداشت مازندران را برطرف کنیم.
وی بیان کرد: 3 میلیارد تومان برای تأسیسات بیمارستان‌های استان هزینه شده و مشکل سرمایشی آنها نیز تا حد زیادی برطرف شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ساخت بیمارستان جایگزین در بهشهر نیز از دغدغه‌های مهم ما است که امیدواریم با راه‌اندازی آن مشکل ما در این بخش رفع شود.
این مسئول تصریح کرد: ساخت برخی از بیمارستان‌ها و کلینیک‌‌ها در دست بنیاد مسکن یا راه و شهرسازی است که امیدوارم کار ساخت واحدهای بهداشتی هر چه زودتر به پایان برسد.
جان‌بابایی گفت: انبار دارویی بهشهر به خاطر اهمیت استراتژیک این شهرستان، با عنوان پدافند غیرعامل احداث شده تا در موارد اضطراری نیز بتواند مشکل‌گشای خدمات بهداشتی و پزشکی باشد.
امام‌جمعه بهشهر نیز در این مراسم با تبریک هفته دولت و روز پزشک، اظهار کرد: تواضع، فروتنی، صبر و بردباری پزشکان و کادر درمانی از مسائل مهمی است که در برخورد با بیماران باید رعایت شود.
حجت‌الاسلام سید عربعلی جباری گفت: خودسازی از مسائل مهمی است که باید در وجودمان تقویت شود تا کرامت و عزت‌نفس ایجاد شود.
محمدتقی نورزاد فرماندار بهشهر نیز با اشاره به هفته دولت و شهادت شهیدان رجایی و باهنر، گفت: 39 پروژه عمرانی، خدماتی و رفاهی به ارزش 26 میلیارد تومان در هفته دولت در بهشهر افتتاح و تقدیم مردم این شهرستان می‌شوند.
محمدتقی نورزاد با اعلام اینکه بیمارستان جایگزین بهشهر و افتتاح آن از دغدغه‌های مهم شهرستان است، گفت: در این رابطه ۱۲ میلیارد تومان بودجه مصوب شد که با تخصیص آن مشکلات رفع شده و بیمارستان را به افتتاح می‌رسانیم.
گفتنی است ۸ طرح افتتاح کلینیک تخصصی طوبی، مرکز بهداشت ارضت، سفید چاه، حسین‌آباد و مرکز درمانی شهری ۳، ۲، ۱ و احداث ساختمان پایگاه بهداشتی شماره ۴ با هزینه ۴۰۰ میلیون تومان توسط خیر و اتمام عملیات احداث انبار دارویی در شهیدآباد ازجمله طرح‌های هفته دولت بهشهر است که بااعتبار بیش از دو میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار