سرپرست تیم فوتبال صنعت ساری گفت : تست گیری های باشگاه به پایان رسیده و در اولین دیدار دوستانه به مصاف امیدهای نساجی خواهیم رفت .
کد خبر: ۸۳۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷ 27 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از مازندلیگ، علی ابراهیمی سرپرست موقت باشگاه صنعت ساری گفت: بعد از چند هفته تست گیری و حضور بیش از 500 بازیکن علاقمند که از شهرهای مختلف کشور در تمرینات تیم حضور پیدا کرده بودند ، بازیکنان مستعد توسط رضا تقوی سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری انتخاب شدند.
وی ادامه داد: تست گیری های باشگاه به پایان رسیده است و دیگر در تمرینات این تیم تست گیری انجام نخواهد شد و از روز جمعه تمرینات اصلی باشگاه زیر نظر رضا تقوی و ابراهیم تقی پور برگزار خواهد شد
ابراهیمی افزود: بعد از انتخاب بازیکنان در تست گیری ها ، روز پنجشنبه 5 شهریور منتخب بازیکنان انتخاب شده در تست گیری ها و بازیکنان اصلی در استادیوم شهدای ساری به مصاف تیم امیدهای نساجی مازندران خواهند رفت.
سرپرست موقت باشگاه صنعت ساری در خصوص زمان قرعه کشی و شروع رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور گفت: روز یکشنبه 15 شهریور مراسم قرعه کشی رقابت های لیگ دسته دوم با حضور مسئولان سازمان لیگ ونمایندگان تیم ها در سالن آمفی تئاتر هتل آکادمی فوتبال انجام می شود و همچنین این رقابت ها از روز 5 مهر امسال آغاز خواهد شد.

ابراهیمی در پایان بیان کرد: با همدلی ای که در بین مسئولین و همه ورزشی های این شهرستان و حتی استان به وجود امده است امیدواریم امسال تیم صنعت ساری با هدایت رضا تقوی و کمک ابراهیم تقی پور و حضور بازیکنان خوب مازندرانی و ساروی فصل خوبی را پشت سر بگذارد و در لیگ دسته دوم فوتبال کشور موفق شود تا دل هوادارن ساروی شاد شود.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار