به گفته فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری اصفهان، چوب‌های قاچاق از استان‌های زاگرسی همجوار مانند کهگیلویه و بویراحمد به صورت شبانه و مخفیانه وارد استان و توسط افراد متخلف به زغال تبدیل می‌شود.
کد خبر: ۸۳۹۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲ 17 April 2020
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری اصفهان از کشف هشت انبار و کارگاه غیرقانونی نگهداری و تولید و حدود ۱۳۰ تُن چوب بلوط و زغال در شهرستان خمینی‌شهر در غرب استان خبر داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سرهنگ علیرضا طاهری روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: در این ارتباط هشت نفر بازداشت و تحویل مراجع قضایی شدند و تجهیزات و وسایل این افراد سودجو کشف و ضبط شد.
وی اضافه کرد: بر اساس برآورد اولیه ارزش این میزان چوب و زغال افزون بر هفت میلیارد ریال است که متاسفانه از استان‌های زاگرس به غیر از اصفهان، وارد استان شده بود.
به گفته فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری اصفهان، چوب‌های قاچاق از استان‌های زاگرسی همجوار مانند کهگیلویه و بویراحمد به صورت شبانه و مخفیانه وارد استان و توسط افراد متخلف به زغال تبدیل می‌شود.
وی ادامه داد: عملیات شناسایی و دستگیری افرادی که در آن استان‌ها به قطع و انتقال درختان اقدام کردند تا حصول نتیجه ادامه خواهد داشت.
طاهری به همکاری مطلوب مقامات دادگستری، دادستان‌ها و نیروی انتظامی برای دستگیری و تشکیل پرونده برای مُخربان منابع طبیعی اشاره و تصریح کرد: همبستگی خوبی در استان برای برخورد با چنین افرادی وجود دارد و امسال نیز عملیات کشف و جلوگیری از فعالیت کارگاه‌های غیرمجاز تولید زغال افزایش پیدا خواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار