روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس اعلام کرد که کتابخانه‌های زیرمجموعه این نهاد در سراسر استان فارس تا پایان این هفته نیز تعطیل است.
کد خبر: ۸۴۰۱۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲ 18 April 2020

تابناک فارس به نقل از ایسنا:روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی استان فارس، با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با توجه به تداوم طرح فاصله گذاری اجتماعی و در راستای عمل به توصیه‌های بهداشتی ستاد ملی کرونا، کتابخانه‌های عمومی این استان تا پایان هفته پیش رو، تعطیل است و فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی کتابخانه‌ها در فضای مجازی ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، در این اطلاعیه که برای انتشار در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته، تاکید شده است: پیگیری ها برای فراهم کردن شرایط بازگشایی کتابخانه‌ها با در نظر گرفتن توصیه‌های بهداشتی در حال انجام است و بلافاصله پس از فراهم شدن شرایط لازم، کتابخانه ها برای ارایه خدمات حضوری، مطابق قوانین و مقررات آغاز به کار خواهد کرد.

براساس این گزارش، از اسفندماه سال گذشته با توجه به هشدارهای وزارت بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشکی و ستاد ملی کرونا، همزمان با تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی، کتابخانه‌های عمومی نیز ارائه خدمات فیزیکی به اعضاء را تعطیل کرد و فعالیت های فرهنگی و آموزشی را در بستر فضای مجازی ادامه داده است.

برچسب ها: کرونا ، کتابخانه ، تعطیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار