کد خبر: ۸۴۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰ 27 August 2015


دو طرح کشاورزی و گردشگری از جمله هتل اقامتی فردین معصومی ماسال در سومین روز از هفته دولت با حضور استاندار گیلان به بهره‌برداری رسید.
خبرگزاری فارس: هتل‌ گردشگری فردین معصومی در ماسال افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ماسال، عصر امروز در سومین روز از هفته دولت با حضور محمدعلی نجفی استاندار گیلان دو طرح گردشگری و کشاورزی در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

هتل رستوران فردین معصومی در دهکده ییلاقی اولسبلنگاه ماسال از جمله طرح‌هایی بود که مورد بهره‌برداری قرار گرفت، این هتل از سال 90 با اعتبار 2 میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه ساخته شده که 600 میلیون تومان از این مبلغ از محل تسهیلات دولتی بوده است.

هتل گردشگری اقامتی فردین معصومی در مساحت 800 متر مربع و با زیربنای یک‌هزار و 170 متر مربع در سه طبقه ساخته شده و برای 10 نفر به صورت مستقیم و 10 نفر غیرمستقیم شغل ایجاد کرده است.

شرکت کشت و صنعت بهداد شمال نیز با ظرفیت تولید 600 تن قارچ در زمینی به مساحت 35 هزار متر مربع و با زیربنای چهار هزار و 860 متر مربع شامل چهار هزار متر مربع پرورش قارچ و 860 متر مربع پرورش شتر مرغ احداث شده است.

با تکمیل پروژه مذکور تا پایان امسال 110 نفر شاغل می‌شوند و افتتاح آن میزان تولید قارچ استان را به میزان یک‌سوم تولید فعلی افزایش داده است.

برای اتمام این پروژه 5 میلیارد تومان هزینه شده که یک‌میلیارد و 800 میلیون تومان از آن از محل تسهیلات دولتی بوده است.

تعداد 53 طرح با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال در هفته دولت جاری در ماسال افتتاح می‌شود که 140 درصد بیشتر از سال گذشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار