خالقی گفت: شمار مبتلایان به بیماری «کرونا» در شهرستان فسا به ۱۷۲ نفر افزایش پیدا کرد.
کد خبر: ۸۴۰۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۸ 20 April 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان: «علی اصغر خالقی» در خصوص وضعیت بیماری «کرونا» در شهرستان فسا گفت: امروز دوشنبه اول اردیبهشت تعداد بیماران مثبت شهرستان فسا به 172 نفر رسیده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی فسا با اشاره به اینکه دستگاه تشخیص چند روزی با مشکل مواجه شد و روند انجام تست برای چند روز متوقف شد و هم اکنون با سختی در حال پاسخ گیری از دستگاه هستیم، افزود: متاسفانه دستگاه سی تی اسکن که هنوز بیش از یک سال از عمر آن نگذشته بود نیز زیر بار فشار زیاد از کار افتاد که برای تامین قطعات باید هزینه زیادی متحمل شد.

 

وی بیان کرد: مشاهدات ما حاکی از این است که در بین مردم چنان تداعی شده است که ویروس کرونا از مملکت ما و از شهر و دیار ما رخت بربسته و رفته است ولی بدانید که با بازشدن مغازه ها و ادارات بیم آن می رود که شرایط بدتر شود.

 

خالقی ادامه داد: برای چرخش امور اقتصادی و معیشت مردم، مغازه ها و ادارات باز شده است و این باز شدن به معنی خداحافظی ویروس نیست و مسلما زمینه برای طغیان ویروس ممکن است فراهم تر گردد.

 

وی با تاکید بر رعایت توصیه ها و هشدارهای بهداشتی و ماندن در خانه و جلوگیری از تجمعات در ادارات و مغازه ها، تصریح کرد: مردم باید مراقب خودشان و اطرافیان شان باشند که در دام کرونا گرفتار نشوند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی فسا تصریح کرد: برخورد با این ویروس مثل سایر بیماریها نیست که کسی بگوید به خودم مربوط است، نه اصلا این جور نیست، از آنجایی که این ویروس همه گیری وسیعی دارد اتفاقا این بیماری به همه مربوط است و در راستای آموزه امر به معروف و نهی از منکر می بایست تذکر دهیم و از تذکر دادن همدیگر نیز ناراحت نشویم و تحمل پذیرش تذکر داشته باشیم.

برچسب ها: کرونا ، فسا ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار