حسن عزیزی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: کارفرمایانی که در زمان قرنطینه کارگاه ها و واحدهای خود را تعطیل نکردند می توانند با ارسال لیست حقوق ماه های اسفند، فروردین و اردیبهشت حق بیمه سهم کارفرمایی خود را با تاخیر پرداخت کنند.
کد خبر: ۸۴۰۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰ 21 April 2020

حسن عزیزی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: بسته های حمایتی برای خانوارهای یک نفره ۲ میلیون ریال، دو نفره سه میلیون ریال، سه نفره چهار میلیون ریال، پنج نفره و بیشتر ۶ میلیون ریال می باشد و خانوارهای استان توسط سازمان هدفمندی یارانه ها به طور متمرکز برای دریافت بسته های حمایتی، شناسایی و بسته های حمایتی به آنها پرداخت شده و یا در حال پرداخت است.

وی با بیان اینکه تسهیلات یک میلیون تومانی کرونا تا چهارم اردیبهشت ماه پرداخت خواهد شد گفت: متقاضیان دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی که موفق به ارسال پیامک تا پایان فروردین ماه نشده اند می توانند کد ملی سرپرست خانوار را با شماره همراه متعلق به ایشان به سرشماره ۶۳۶۹ ارسال و تا قبل از پایان ماه مبارک رمضان از این تسهیلات برخوردار شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: طرح خرید اضطراری برای جبران بخشی از تبعات اقتصادی برای اقشار آسیب پذیر از قبیل رانندگان حمل و نقل عمومی، کارگران فصلی و دست فروشان تا سقف ۴ میلیون خانوار در سراسر کشور در نظر گرفته شده است. در این بخش مشمولان از طرح خرید اعتباری که برای خانوارهای یک نفره ۱۰ میلیون ریال و سایر خانوارها ۲۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده است بهره مند خواهند شد.

این مقام مسئول در ادامه افزود: کارفرمایانی که لیست حقوق ماهیانه مربوط به ماه های اسفند، فروردین و اردیبهشت را ارسال کنند با تاخیر حق بیمه سهم کارفرمایی از آن ها دریافت خواهد شد. این کارفرمایان از تیر ماه سال جاری می توانند نسبت به پرداخت حق بیمه سهم کارفرمایی خود به صورت تدریجی و تا حداکثر، پایان سال ۹۹ اقدام نمایند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تاکنون در استان بیش از ۱۲۰۰۰ متقاضی دریافت بیمه بیکاری ثبت نام نموده اند که از این تعداد در بررسی های اولیه تنها ۶۹۶۱ نفر مشمول دریافت بیمه بیکاری شده اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار