رئیس جستجو و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان، گفت: طی هفته گذشته تعداد ۴۱ حادثه گزارش شد که در این حوادث یک میلیون و ۳۸۲ هزار و ۲۶۲ نفر آسیب دیده بودند و ۱۴۷۰ تیم عملیاتی برای امدادرسانی به حادثه دیدگان اعزام شدند.
کد خبر: ۸۴۰۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۷ 21 April 2020

محمد محمدی ‌در مورد وضعیت امدادرسانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان درحوادث هفته ‌گذشته، اظهار کرد: از تاریخ ۲۳ تا ۳۰ فروردین ماه تعداد ۴۱ مورد ‌حادثه اتفاق افتاد که این حوادث شامل ۱۶ مورد حوادث جاده ای، سه مورد سیل و آب گرفتگی، یک مورد حضوری، چهار مورد حوادث صنعتی و کارگاهی، ۹ مورد شهری، یک مورد دریایی و ساحلی و پنج مورد حوادث کوهستان بوده که به جمعیت هلال احمر استان اصفهان گزارش شده است.

وی ‌با ‌تاکید بر اینکه مجموع کل آسیب‌دیدگان یک میلیون ۳۸۱ هزار و ۲۶۲ نفر بوده است، گفت: تعداد آسیب دیدگان در حوادث جاده ای ۳۸ نفر، خدمات حضوری یک نفر، سیل و آبگرفتگی ۱۶ نفر و حوادث شهری یک میلیون و ۳۸۱ هزار و ۱۸۵ نفر گزارش شده است.

رئیس جستجو و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان، گفت: تعداد نجات یافتگان ۲۳ نفر بودند که از این تعداد ۱۷ نفر به بیمارستان ها منتقل شدند و تعداد شش نفر خدمات درمانی سرپایی دریافت کردند.

وی با بیان اینکه در حوادث جاده ای از تعداد ۱۵ نفر سه نفر تحت خدمات درمانی سرپایی قرار گرفتند و ۱۲ نفر به بیمارستان انتقال پیدا کردند، افزود: در بخش خدمات حضوری تعداد ۱۰ نفر انتقالی، در بخش شهری ۱۵ نفر انتقالی و یک نفر خدمات درمانی سرپایی دریافت کرد و در بخش سیل و آبگرفتگی تعداد ۱۰ نفر انتقالی به بیمارستان داشتیم.

محمدی ‌خاطرنشان کرد: درحوادث جاده‌ای هفته گذشته ‌اسکان اضطرای در پایگاه‌های بین شهری ‌برای هفت نفر انجام شد که بیشتر موارد به دلیل نقص فنی ‌خودروها، حوادث جوی و تصادفات خواب آلودگی رانندگان بوده است که برای امداد رسانی و ارائه خدمات تحت پوشش اسکان اضطراری جمعیت هلال احمر اصفهان قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه تعداد یک هزار و ۴۷۰ تیم عملیاتی ‌در امدادرسانی ‌به حادثه دیدگان ‌حوادث جاده‌ای ‌درهفته گذشته پاسخگو بودند، اظهار کرد: تعداد سه هزار و ۴۵۰ نفر نیروهای عملیاتی نجاتگر ‌با اعزام تعداد ۱۹۵ دستگاه مجموع کل آمبولانس‌ها در این تیم‌ها برای امداد و نجات مصدومان حوادث حضور فعال داشتند؛ مجموع کل عملیات رهاسازی در حوادث هفته گذشته سه مورد بوده است.

رئیس جستجو و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان، اظهار کرد: میانگین زمان اطلاع‌رسانی حوادث جاده‌ای از زمان وقوع حادثه تا اطلاع به جمعیت هشت ثانیه و میانگین مدت زمان عملیات در حوادث جاده‌ای از آغاز تا پایان عملیات یک دقیقه و ۱۲ ثانیه بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار