فرمانده سپاه روح الله :
فرمانده سپاه روح الله گفت:ماموریت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف وجه تمایز این نهاد انقلابی با سایر سازمان های دیگر است.
کد خبر: ۸۴۱۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴ 22 April 2020

به گزارش تابناک مرکزی، سردار کریمی در جلسه مشترک سپاه روح الله با رییس و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت افزود: حضور سپاه در دفاع مقدس و مقابله با ضدانقلاب از ماموریت های ابتدایی این شجره طیبه بود که امروزه نیز سپاه با حضور در ماموریت های مختلف نظیر سیل و زلزله، جبهه مقاومت، سازندگی ومحرومیت زدایی و همچنین در مقابل این ویروس منحوس ایفای نقش می کند.

فرمانده سپاه روح الله هر پاسدار را به مثابه کل سپاه دانست و گفت:پاسدار انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف از دستاوردهای انقلاب اسلامی حراست می کند و با بهره گیری از رهنمود های حکیمانه معظم رهبری قدم بر می دارد.

وی بااشاره به وجود روحیه جهادی وانقلابی در پاسداران انقلاب اسلامی در صیانت از ارزش های انقلاب اسلامی افزود: پاسدار انقلاب اسلامی با تاسی از سیره و مکتب ولایت با انگیزه ای برگرفته از معنویت و قانون مداری در میدان های مختلف ایفای ماموریت می کند.

سردار کریمی بااشاره به تحریم های ظالمانه دشمنان قسم خورده ایران اسلامی در دوره های مختلف یاد آور شد:انقلاب اسلامی و ملت عاشورایی ما باوجود همه عملیات های روانی و هجمه ها در قضیه شیوع ویروس کرونا با همدلی و مردم یاری افتخار آفریدند.

وی تاکید کرد: کشورهای غربی مدعی تکنولوژی و دنیای مدرن اینک در مقابل یک ویروس عاجز شدند و فاقد این نوع دوستی و همدلی مردمی در کشورهای خود هستند.

فرمانده سپاه روح الله همدلی و کمک مومنانه را رمز موفقیت در این دوره از برهه انقلاب اسلامی دانست و گفت:کمک مومنانه ومواسات ریشه در معنویت و خداباوری ملت متدین ما دارد که باید مورد توجه و تقویت قرار گیرد.

وی در پیان خاطر نشان کرد: پاسداران وبسیجیان سپاه روح الله تا ریشه کن کردن این ویروس منحوس در کنار کادر درمانی و مردم عزیز استان خواهد ماند .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار