رئیس اتحادیه قنادان کرمانشاه قیمت هر کیلو زولبیا و بامیه درجه یک در ماه رمضان امسال را ۲۱ هزار تومان اعلام کرد.
کد خبر: ۸۴۱۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵ 25 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،محمدرضا ناصری گفت: برای ماه رمضان امسال در کرمانشاه قیمت هرکیلو زولبیا و بامیه درجه یک 21 هزار تومان و زولبیا و بامیه درجه دو 18 هزار تومان تعیین شده است.

وی با بیان اینکه هیچ نوع زولبیا و بامیه‌ای با قیمت بالاتر از این ارقام نداریم، افزود: قنادی‌ها اجازه ندارند به بهانه تزیینات خاص و... مبلغ بیشتری از مشتریان دریافت کنند.

رئیس اتحادیه قنادان کرمانشاه با اشاره به افزایش 15 درصدی قیمت زولبیا و بامیه در کرمانشاه نسبت به سال گذشته اعلام کرد و یادآور شد: این در حالی است که هزینه‌های تهیه زولبیا و بامیه بسیار بیشتر از 15 درصد افزایش داشته و در شهرهای دیگر از جمله تهران نیز قیمت کیلویی 24 هزار تومان مصوب شده است.

وی در ادامه از فعالیت 125 قنادی در سطح شهر کرمانشاه خبر داد و اضافه کرد: از مردم توقع داریم به دلیل شرایط حساس شیوع بیماری کرونا، به هیچ عنوان از واحدهای متفرقه و غیرمجاز زولبیا و بامیه نخرند، چون امکان نظارت بر چگونگی رعایت موازین بهداشتی در این واحدها وجود ندارد.

به گفته رئیس اتحادیه قنادان کرمانشاه، در سال‌های گذشته بسیاری از واحدهای صنفی تغییر فعالیت می‌دادند و در ماه رمضان زولبیا و بامیه می‌فروختند که امسال باید جلوی این کار گرفته شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار