نماینده مردم جویبار و سیمرغ در مجلس گفت: مجلس هیچ‌‌گاه با دولت‌ در تضاد نبوده و با دولت‌های مختلف با دید حمایتی وارد عمل شده تا بهترین شرایط برای نظام اسلامی و مردم فراهم شود.
کد خبر: ۸۴۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹ 28 August 2015
به گزارش تابناک مازندران به نقل از شمال نیوز  سیدهادی حسینی عصر پنجشنبه در هفتمین جلسه شورای اداری مازندران که با حضور وزیر ورزش و جوانان در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: هرچند که حملات زیادی از سوی گروه‌های مختلف علیه دولت انجام می‌شود اما مورد حمایت مقام معظم رهبری‌ست و اقدامات خوبی از جمله در سیاست خارجی و ارتباطات داشته است.
وی افزود: مجلس نیز از دولت حمایت می‌کند اما ذات مجلس پرسشگری‌ست که جزء حقوق نمایندگان مجلس است اما در مجموع نگاه دولت حمایتی بوده و برای پیشرفت امور کشور گام بر می‌دارد.
نماینده مردم جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صحبت‌های زیادی درباره رابطه مجلس و دولت و امورکشور در بیرون مطرح می‌شود اما در واقع روابط خوبی بین دولت و مجلس حاکم است و باید کمک کنیم که دولت به‌خوبی کارهای خود را انجام بدهد.
وی بیان کرد: در شرایطی هستیم که حتی استخراج نفت هم برای دولت مقرون به صرفه نیست اما با این وجود دولت در حال فعالیت رو به جلویی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار