مسؤول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فیروزکوه گفت: جهادگران بسیجی در راستای رزمایش مواسات، همدلی و کمک‌های مؤمنانه با شناسایی مستأجرانی که برای پرداخت اجاره بهای خود مشکل داشتند با صحبت و مذاکره با مالکان توانستند در بخشش اجاره ۸۰ مغازه و خانه کمک کنند.
کد خبر: ۸۴۳۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷ 29 April 2020
بخشش اجاره ۵۰ مغازه و ۳۰ خانه در فیروزکوه

سید علی کیا مسؤول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فیروزکوه اظهار کرد: بسیج سازندگی شهرستان فیروزکوه به همراه بسیج اصناف در راستای دستور مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش مواسات، همدلی و کمک‌های مؤمنانه با اتحادیه اصنافی که با مالکان مغازه‌ها در راستای اجاره بهاء مشکل داشتند وارد مذاکره و صحبت شدند.

وی ادامه داد: نتیجه این اقدام بخشیده شدن اجاره بهای فروردین‌ماه ۵۰ باب مغازه توسط مالکان در ۴ پاساژ شهرستان فیروزکوه بود.

مسؤول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فیروزکوه افزود: علاوه بر آن با ۳۰ مالک خانه که مستأجران مستضعفی داشتند نیز صحبت شد تا اجاره خود را در این ایام گرفتاری با بیماری کرونا ببخشند که این موضوع با تلاش گروه‌های جهادی و بسیجیان شهرستان فیروزکوه میسر شد.

کیا در ادامه ابراز داشت: کارگرانی که در شرکت‌ها شیفت ایثار داشتند نیز قراردادشان در پایان سال به اتمام رسید و چون به خاطر کرونا شغل خود را از دست داده بودند از طریق بسیج کارگری با مدیران این شرکت‌ها جلساتی برگزار شد تا نصف حقوق فروردین‌ماه این عزیزان را بدون اینکه قرارداد داشته باشند پرداخت کنند.

انتهای پیام/س

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار