کد خبر: ۸۴۴۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۸ 30 April 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، استاندار کهگیلویه وبویراحمد  بمناسبت روز جهانی کار و کارگر با حضور در یکی از شرکت های  تولیدی استان به کارگران و نیروهای خدوم این واحد تولیدی به نمایندگی از دیگر واحد‌های تولیدی و کارگران این واحدها خداقوت و تبریک گفت. 

حسین کلانتری گفت: واحد تولیدی سینره درکنار برخی واحد‌های تولیدی ظرف بیش از ۷۰ روز گذشته با کارشبانه روزی و تولید انبوه مواد ضدعفونی کننده سپر دفاعی بحران کرونا بودند.

کلانتری تصریح کرد: کارگران زیادی در واحدها و شرکت های مختلف تولیدی ،صنعتی ، کشاورزی و خدماتی مشغول خدمت و فعالیت در سطح استان هستند که امروز به نمایندگی از همه کارگران و به مناسبت روز کارگر این واحد تولیدی به طور نمادین و برای عرض تبریک و خداقوت به کارگران انتخاب شد.

وی یادآور شد: در روزهای نخستین شیوع بیماری کرونا که استان و حتی بسیاری از مناطق و استان های مختلف به لحاظ مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده که مهمترین ابزار لازم برای مقابله و رعایت پروتکل های بهداشتی این ویروس بود، به شدت در تنگنا قرار داشت اما با تدبیر متولیان امر و حرکتی جهادی از سوی مدیران و کارگران شرکت تولیدی سینره این چالش مهم در کمترین زمان ممکن مرتفع شد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: در همان هفته دوم بود که با توجه به تغییر خطوط تولیدی این واحد و کار جهادی و ایثارگرانه از سوی کارگران این شرکت مواد لازم ضدعفونی در سطح استان تامین و حتی نیاز برخی استان ها و دانشگاه های علوم پزشکی در کشور را نیز مرتفع کرد.

کلانتری تصریح کرد: دولت تدبیر و امید و مسئولان استان با تمام توان از کارگران و واحدهای تولیدی که هنرمندانه ، خلاقانه و با تلاش و تدبیر در شرایط تحریم و فشارهای دشمنان بر روی پای خود ایستاده، حمایت خواهد کرد.

وی با اشاره به تدابیر و تلاش های ستاد ملی مدیریت کرونا برای مقابله و کنترل این ویروس عالم گیر گفت: امروزه جمهوری اسلامی با حمایت ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری  و تلاش بی وقفه دولتمردان و همت بلند ،انسجام و هماهنگی درونی و همراهی مردم به بهترین وجه ممکن مشغول اجرای طرح های مقابله ای و کنترل این بیماری است.

کلانتری تصریح کرد: این بیماری بسیاری از کشورهای درگیر را به شدت گرفتار و برای طرح های مقابله ای با آن مستاصل شده اند.

وی اظهار داشت: یکی از رویکردها و پارامترهای اساسی دولت تدبیر و امید و بلکه اولویت نخست آن برای عبور از شرایط موجود اقتصادی و تحریم های ظالمانه  توسعه گسترده و حمایت بیشتر از شرکت های دانش بنیان است.

کلانتری یادآور شد که هرگونه مشکل و مانع برای توسعه و افزایش میزان بهره وری و توسعه خط های جدید تولید این کارخانه موفق صنعتی در کمترین زمان مرتفع خواهد شد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: دولت به همان میزان که برای رفع موانع و تسهیل گری در امور واحدهای راکد و نیمه فعال برنامه راهبردی ، تسهیلات ویژه و کارگشا و مشوق های لازم را پیش بینی کرده از شرکت ها و کارخانه های فعال در بخش های مختلف غفلت نکرده و این واحدها را عصای دست خود برای عبور از بحران های اقتصادی می داند.
استاندار در این بازدید روز کارگر را به کارگران این واحد تولیدی و همه کارگران و زحمت کشان در بخشهای مختلف استان تبریک گفت و حمایت همه جانبه از این قشر را از اولویتهای اساسی و مهم دولت برشمرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار