نخستین جلسه منتخبان مردم قم در مجلس یازدهم شورای اسلامی با حضور امیرآبادی، زاکانی و حجت الاسلام والمسلمین ذالنوری با توافق بر شش موضوع برگزار شد. در شانزده ماه اول دوره یازدهم امیرآبادی فراهانی به عنوان رئیس، ذوالنور به عنوان نایب رئیس و زاکانی نیز به عنوان سخنگوی مجمع نمایندگان استان قم انتخاب شدند.
کد خبر: ۸۴۵۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۲:۵۵ 05 May 2020

به گزارش تابناک قم، نخستین جلسه منتخبان مردم قم در مجلس یازدهم شورای اسلامی با حضور امیرآبادی، زاکانی و حجت الاسلام والمسلمین ذالنور با توافق بر شش موضوع برگزار شد.

نخستین جلسه نمایندگان منتخب مردم قم در مجلس یازدهم

در این جلسه ضمن بررسی آخرین وضعیت استان نکات زیر به اتفاق آرا مصوب شد:

1. نمایندگان مجلس استان قم علاوه بر دفاتر مردمی و شخصی خود تفاهم کردند تا برای پیگیری موضوعات استان دفتر مجمع نمایندگان استان را تشکیل داده و به امورات استان قم بصورت جمعی و هماهنگ بپردازند.

2. مقرر شد در بخش های پنج گانه استان قم، دفاتر مجمع نمایندگان دایر شده و به امور مردم و نیازهای هر بخش بطور منظم با حضور نمایندگان رسیدگی شود.

3. دفاتر شخصی نمایندگان مثل گذشته، مسئولیت پاسخگویی به مراجعات مردمی و برنامه ریزی خاص برای خدمتگزاری هر نماینده را برعهده خواهند داشت.

‌‌4. مسئولیت های موجود در مجمع که عبارت از رئیس، نایب رئیس و سخنگوی مجمع نمایندگان استان قم است براساس حروف الفبا بین نمایندگان استان برای سه دوره شانزده ماهه در چهار سال نمایندگی تقسیم شد به صورتی که در شانزده ماه اول دوره یازدهم امیرآبادی فراهانی به عنوان رئیس، ذوالنور به عنوان نایب رئیس و زاکانی نیز به عنوان سخنگوی مجمع نمایندگان استان قم انتخاب شدند.

5.مصوب شد زاکانی به عنوان نماینده استان قم در شورای موقت مرکزی فراکسیون نیروهای انقلاب در مجلس یازدهم شرکت کرده تا با همت این شورا مقدمات شکل گیری مجلس یازدهم و ساماندهی اولیه آن انجام پذیرد.

6. مقرر شد مجمع نمایندگان استان قم حداقل هر دو هفته یک بار تشکیل جلسه داده و نسبت به امور استان پیگیری های لازم را انجام دهد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار