معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام؛
معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام گفت: کلاس‌های آموزشی دروی تئوری دانشگاه ایلام تا یازدهم تیر ادامه دارد و امتحانات هم در تاریخ ۲۱ تیر ماه آغاز می شود
کد خبر: ۸۴۷۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰ 07 May 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛دکتر مصطفی نعمتی اظهار کرد: با شیوع کرونا هیچ کدام از برنامه های دانشگاه متوقف نشد و از جمله آموزش مجازی در دانشگاه راه اندازی شد و هم اکنون تمام دروس نظری با این روش تدریس می شوند و همچنین کلیه جلسات و از جمله جلسات شورای آموزشی و برنامه های دهه سرآمدی آموزش به صورت برخط برگزار می گردد.

وی با بیان اینکه این موضوع یک تجربه جدید است که فقط مختص ایران نیست و جهانی است و ما باید با مدیریت زمان حداکثر استفاده را از این تجربه جدید ببریم، تا اهداف مورد نظر را محقق کنیم، خاطرنشان کرد: بازگشایی دانشگاه منوط به تصمیم ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا است و لذا از دانشجویان عزیز خواهانم که اطلاعیه‌ها منتشر شده معاونت آموزشی را به دقت مطالعه کنند تا در روند ایجاد امور و برنامه‌ها مشکلی به وجود نیاید.

رئیس شورای آموزشی دانشگاه، تأکید کرد: ما می‌دانیم دانشجویان ، دغدغه‌ها و سئوالات متنوعی دارند، اما مطمئن باشید ما نخواهیم گذاشت در کیفیت ارائه دروس خللی ایجاد شود و برای همین علاوه بر اینکه ما مسائل، نقطه‌نظرات، سئوالات و مشکلات مطرح شده را به خوبی پی‌گیری می‌کنیم، تمام حوزه‌ها هم باید درخواست‌های وصول شده و مسائل مطرح شده را بررسی کرده و پاسخگو باشند.

معاون آموزش و تحصیلات تکیملی دانشگاه در خصوص روند برگزاری امتحانات پایان ترم، تصریح کرد: کلاس‌های تئوری آموزشی دانشگاه ایلام تا یازدهم تیر ادامه دارد، اما دروس عملی و کارگاهی تا شهریورماه ارائه می شود و امتحانات هم در تاریخ ۲۱ تیر ماه شروع می‌شود، اما اینکه امتحانات به صورت حضوری یا غیرحضوری برگزار شود، این امر تابع شرایط آن موقع و تصمیمات ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا است.

نعمتی تاکید کرد: اساتید باید در طول ترم ضمن ارائه تکلیف، ارزیابی‌های خاص خود را نیز داشته باشند و بخشی از نمرات پایان ترم به این صورت تعیین شود.

معاون آموزش و تحصیلات تکیملی دانشگاه، اضافه کرد: نیم سال تحصیلی دوم ۹۹-۹۸ تا پایان شهریورماه تمدید می‌شود تا با بهبود شرایط بتوانیم در این زمینه خدمات آموزش ارائه کنیم و از جمله موضوع ارائه دروس عملی در این بازه زمانی حل خواهد شد.

نعمتی خاطرنشان کرد: موضوع آموزش الکترونیک در دانشگاه بعد از پایان پدیده کرونا هم ادامه خواهد یافت، چرا که دارای مزایای خاصی است و اگر زمان را به دستی مدیرت کنیم، مزایای آموزش مجازی از آموزش حضوری بیشتر است و از جمله زمان ارائه کلاس‌های درسی محدود نیست و از صبح تا شب امکان ارائه برای اساتید و دانشجویان وجود دارد.

معاون آموزش و تحصیلات دانشگاه با بیان اینکه پاسخگویی یکی از رسالت های اصلی دانشگاه ایلام است، تاکید کرد: ادره کل آموزشی، ادره تحصیلات تکمیلی، دفتر استعدادهای درخشان و معاونین آموزشی و آموزش دانشکده ها علیرغم مشکلات مرتبط با پدیده کرونا برای حل مسائل و مشکلات دانشجویان آمادگی کامل دارند و پاسخگو هستند./ع

 

 

 

ایسنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار