رییس دانشگاه علوم پزشکی قم، گفت: در حال حاضر پذیرش بیمارانی که مبتلا و یا مشکوک به کرونا هستند، فقط در بیمارستان کامکار قم صورت می گیرد.
کد خبر: ۸۴۷۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۲ 08 May 2020

به گزارش تابناک قم، "محمدرضا قدیر" اظهار داشت: برخی از همشهریان به دیگر بیمارستانهای سطح شهر مراجعه می کنند که از آنها درخواست میکنیم، فقط به بیمارستان کامکار مراجعه کنند و دیگر بیمارستانها پذیرش بیماران کرونایی نخواهند داشت.

قدیر بیان داشت: عملیات ضدعفونی در بیمارستان های فرقانی و شهید بهشتی که اختصاص به بیماران کرونایی داشت انجام شده و در حال حاضر به بیماران غیر کرونایی خدمات رسانی می کنند.

رییس علوم پزشکی قم، تصریح کرد: بر اساس پروتکل های وزارت بهداشت در هر بیمارستانی تخت‌هایی را برای افراد بستری مشکوک به کرونا در نظر گرفتیم، ولی پذیرش اولیه بیماران مشکوک به کرونا فقط در بیمارستان کامکار صورت می‌گیرد.

۱۰ اداره در قم مورد ارزیابی بهداشتی قرار گرفتند

معاون دانشگاه علوم پزشکی قم نیز اعلام کرد: در ادامه اجرای طرح فاصله گذاری و نظارت بر ادارات و سازمان ها ۱۰ اداره مورد نظارت قرار گرفت و برخی موارد تذکرهای لازم قرار گرفت.

"سیامک محبی" با بیان اینکه بازرسان مرکز بهداشت همواره در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تلاش می کنند، افزود: تعداد کل بازدیدهای بهداشتی در ۲۴ ساعت گذشته، بر ۸۵۹ مورد بود که طی آن ۹۳ مورد اخطار تعطیلی صادر و ۱۲ مورد صنوف پرخطر غیر فعال شدند.

محبی از معدوم سازی ۹۳۶ کیلوگرم مواد غذایی در این استان خبر داد، و گفت: طبق روال بازرسی های لازم از زمان شیوع کرونا نظارت بر شستشو و دفن اموات و همچنین گندزدایی در برنامه مبلمان شهری نیز انجام گرفت.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار