نماینده دادستان استان ایلام گفت: با توجه به اهمیت ویژه‌ی رعایت بهداشت در روستاها، توجه به سلامت روستاها باید در دستور کار قرار گیرد.
کد خبر: ۸۴۷۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰ 09 May 2020

گزارش تابناک ایلام، به دنبال دستور دادستان مرکز استان ایلام مبنی بر توجه به بهداشت و سلامت روستاها و بازدید نماینده دادستان و هیات همراه از روستاهای بخش چوار در تاریخ ۹۹/۰۲/۰۵ و دریافت مسائل و مشکلات بهداشتی این مناطق، امروز علیرغم تعطیلی رسمی و ماه رمضان؛ اولین باکس‌ها و سطل‌های زباله در بین روستاهای حوزه حاج بختیار توزیع شد.

شهرام غلامحسینی نماینده دادستان ایلام در حاشیه این بازدید گفت: رعایت بهداشت و مسائل بهداشتی وظیفه‌ای همگانی است و نقش بسزایی در سلامت فردی و اجتماعی دارد.

وی با بیان اینکه عمل به وعده‌ها از مهم‌ترین انتظارات مردم از مسئولین است، افزود: مردم شایسته خدمت‌اند و مسوولان باید بی منت، بی وقفه و به صورت جهادی و انقلابی در خدمت مردم باشند تا اعتمادشان بیش از پیش تقویت شود.

گفتنی است؛ این باکس‌ها و سطل‌های زباله با نظارت نماینده دادستان، رئیس مرکز بهداشت شهرستان و جمعی از خادمان ملت در دیگر دستگاه‌ها و نیروی انتظامی؛ در بین روستاهای هدف(بان امرود، چغاکبود، بهارستان، شهرک شهید رجایی، حاج بختیار و...) توزیع شدند که با استقبال و رضایتمندی مردم همراه شد.

انتظار می‌رود که بخشداری چوار و دیگر متولیان امر با مشارکت برخی دهیاری‌ها و همراهی اهالی این روستاها؛ برای برداشت و حمل این زباله‌ها چاره اندیشی کنند، تا انباشت و دپوی این زباله‌ها در آینده به مخاطرات بهداشتی تبدیل نشود و سلامت روستائیان را به خطر نیندازد و حداقل در هفته‌ای یک بار نسبت به تخلیه این باکس‌ها و حمل زباله‌ها اقدام شود./ع

 

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار