کد خبر: ۸۵۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹ 29 August 2015

رئیس هیئت کشتی استان البرز گفت: 2 رشته جدید ورزش کشتی به هیئت کشتی البرز افزوده شد.

مصیب دهبالایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: ارتقای رشته‌های ورزشی در استان البرز یکی از مهمترین نیازهای این استان است.

وی ادامه داد: در این راستا و با همت مسئولان اداره کل ورزش هم‌اکنون دو رشته جدید ورزشی کشتی به هیئت کشتی البرز افزوده شده است.

دهبالایی تأکید کرد: در این راستا رشته کشتی ساحلی و کشتی آلیش (باکمربند) به هیئت کشتی استان البرز افزوده شده است که گامی مهم در جهت ارتقای این رشته ورزشی در البرز است.

رئیس هیئت کشتی استان البرز با بیان اینکه پتانسیل کرج در زمینه ورزش کشتی بسیار بالا است، ‌خاطرنشان کرد: علاقمندان بسیاری برای حضور و فعالیت در این رشته ورزشی در استان البرز وجود دارد که لازم است بسترهای حضور بیش از پیش این افراد فراهم شود.

دهبالایی بیان داشت: ایجاد و احداث سالن‌های ورزشی کشتی در شهرستان‌های مختلف این استان می‌تواند بستر حضور علاقمندان به رشته ورزشی را بیش از پیش فراهم کند.

به گفته وی ورزش کشتی آلیش ویژه زنان و مردان برگزار می‌شود و در این زمینه طی مسابقاتی که در مردادماه سال جاری برگزار شد دو تن از بانوان کشتی‌گیر استان موفق به کسب مدال آسیایی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار