مدیرعامل فرش آستان قدس رضوی:
مدیر عامل شرکت فرش آستان قدس رضوی از تولید حدود ۲ هزار و ۲۰۰ متر مربع فرش دستباف در ۵ ماه نخست سال جاری در این شرکت خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰ 30 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، غلامرضا باغشنی اظهار داشت: شرکت فرش آستان قدس رضوی دو کارگاه متمرکز در شهرستان‌های مشهد و کاشمر دارد.

باغشنی ادامه داد: کارگاه‌های این شرکت دارای 124 عدد دار چوبی و 7 عدد دار آهنی است که از این میان 74 دار چوبی و 5 دار آهنی در کارگاه مشهد و 50 دار چوبی و 2 دار آهنی در کارگاه کاشمر وجود دارد.

وی درباره طرح‌ قالی‌‌های دست باف تولیدی این شرکت خاطرنشان کرد: این طرح ها به لحاظ اندازه و طرح متناسب با فضاهای حرم مطهر امام رضا(ع) است.

باغشنی بیان کرد: در شرکت فرش آستان قدس رضوی ابتدا نقش های معنوی متناسب با فضای حرم مطهر رضوی طراحی و بعد از تایید به بافندگان منتقل می‌شود تا این نقش‌ و نگارهای منحصر به فرد بتوانند منعکس‌کننده بخشی از زیبایی‌های حرم مطهر رضوی باشند.

مدیر عامل شرکت فرش آستان قدس رضوی تصریح کرد: تمامی نقشه ها و طرح های نفیس به کار رفته در فرش‌های دستباف این شرکت به وسیله طراحان و کارشناسان شرکت فرش آستان قدس طراحی و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار