مسئول مجتمع فرهنگی مذهبی خاتم‌الانبیا(ص) با تأکید بر اینکه نمایندگان مجلس باید مردمی باشند و پاسخگوی معضلات اجتماعی باشند، عنوان کرد: نمایندگان مجلس در روز قیامت باید پاسخگوی بار مسئولیتی که مردم به آنان سپرده‌اند، باشند.
کد خبر: ۸۵۷۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷ 01 June 2020

تابناک فارس: حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا حدائق،آغاز به کار مجلس یازدهم را مورد توجه قرارداد و اظهار داشت: مجلس یازدهم در حالی آغاز شد که شاهد انتخاب افرادی که علاقه‌مند به ارزش‌های انقلابی بودند، هستیم، البته نتیجه یک اعتماد عمومی از سوی مردم است.


وی افزود: مردمی بودن و در دسترس مردم بودن باید یکی از وظایف و رسالت‌های نماینده‌های مجلس باشد، درب اتاق‌های مسئولان و نمایندگان مجلس به روی مردم باز باشد، در واقع باید مسئولان، مدیران و نماینده‌های مجلس به‌سوی مردم بروند نه اینکه مردم در تنگناها به سراغ آنان بروند.


وی خاطرنشان کرد: وکلای ملت نباید رسیدگی به مشکلات مردم را فراموش کنند، چراکه دوره آنان نیز به اتمام خواهد رسید، لذا به‌گونه‌ای عمل کنند که پس از تمام شدن این دوره شرمنده خداوند و مردم نباشند.


مدیر بنیاد مهدی موعود(عج) استان فارس در پایان، مردم ایران را مردمی بسیار قدرشناس، فهیم و صبور دانست و بیان کرد: امام راحل فرمود در هیچ دوره‌ای از تاریخ چنین ملتی ندیده که این‌گونه حاضرند از مال و جان خود در راه ارزش‌های دینی و انقلابی هزینه کنند، از این‌ رو حق مردم است که به بهترین نحو به آنان خدمت شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
اینها اگر خدا را می شناختند و اعتقاد داشتند ....این کارتها را در حق ملت و برادرها و خواهر هایشان نمی کردند ..حالا چه برسد به قیامت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار