فرهاد اسماعیلی مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس در جلسه ستاد ثبت نام مدارس فارس، با بیان اینکه ثبت نام حضوری صرفا در پایه‌های ورودی صورت می‌گیرد، اظهار کرد: اولیا برای پیش ثبت نام فرزندان خود در پایه اول ابتدایی، می‌توانند از ۳۱ خرداد تا ۹ تیرماه از طریق مراجعه به سامانه http://madrese.farsedu.ir/ اقدام کنند.
کد خبر: ۸۵۷۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۸ 01 June 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: فرهاد اسماعیلی مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس در جلسه ستاد ثبت نام مدارس فارس، با بیان اینکه ثبت نام حضوری صرفا در پایه‌های ورودی صورت می‌گیرد، اظهار کرد: اولیا برای پیش ثبت نام فرزندان خود در پایه اول ابتدایی، می‌توانند از ۳۱ خرداد تا ۹ تیرماه از طریق مراجعه به سامانه http://madrese.farsedu.ir/ اقدام کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس افزود: از ۱۱ تا ۱۴ خردادماه نیز از طریق سامانه پیامکی یا مراجعه به سایت، نوبت دهی برای حضور اولیا انجام می‌گیرد و از ۱۵ تا ۲۵ تیرماه اولیا بر اساس زمان بندی اعلام شده می‌توانند برای ثبت نام قطعی فرزند خود در مدرسه ایی که در سامانه اعلام شده مراجعه حضوری داشته باشند.

او گفت: برای کاهش مراجعه حضوری اولیا نوبت دهی اجرای طرح سنجش سلامت نیز همزمان با ثبت نام حضوری و از ۱۵ تیرماه آغاز می‌شود.

اسماعیلی، زمان پیش ثبت نام در پایه هفتم دوره اول متوسطه را از ۲۸ تیر تا ۶ مرداد اعلام کرد و ادامه داد: از ۸ مرداد تا ۱۲ مردادماه نیز نوبت دهی و اطلاع رسانی به والدین از طریق سامانه پیامکی و یا مراجعه به سایت صورت می‌گیرد و پس از آن اولیا می‌توانند بر اساس زمان بندی اعلام شده از ۱۳ تا ۲۶ مردادماه برای ثبت نام قطعی در مدرسه حضور داشته باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه ثبت نام‌ها در پایه دهم دوره دوم متوسطه بر اساس نتایج اعلام شده در هدایت تحصیلی انجام می‌شود، افزود: ثبت نام در گروه الف از ۱۳ تا ۲۰ مرداد، گروه ب از ۲۱ تا ۲۵ مرداد، گروه ج از ۲۶ تا ۲۷ مرداد و سایرین نیز در روز‌های ۲۸ و ۲۹ مرداد ماه انجام می‌شود.

او همچنین گفت: پیش ثبت نام هنرستان‌های تربیت بدنی از ۴ تا ۷ مرداد ماه انجام می‌شود در روز‌های ۸ و ۹ مردادماه نیز آزمون عملی برگزار می‌شود که نتایج آن ۱۱ مرداد اعلام خواهد شد و ۱۲ مرداد نیز ثبت نام قطعی دانش آموزان پذیرفته شده در این آزمون‌ها انجام می‌گیرد.

اسماعیلی بیان کرد: تنها ثبت نام در پایه اول دوره ابتدایی، هفتم و دهم دوره متوسطه صرفا به صورت حضوری و با حضور اولیا در مدارس انجام می‌شود که در این پایه‌ها والدین باید طبق زمان بندی‌هایی که از طرف مدیران مدارس اعلام می‌شود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای ثبت نام در مدرسه حاضر شوند.

او تصریح کرد: برای سایر پایه‌ها نیاز به حضور در مدارس نیست و همچنان مانند سال‌های قبل، پس از اتمام امتحانات پایان سال تحصیلی، ثبت نام در پایه بالاتر بوسیله خود مدرسه انجام می‌شود، مگر اینکه دانش آموزی از یک مدرسه بنابر ضرورت به مدرسه دیگر منتقل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار