زمان بازگشایی خوابگاه ها و انجام نمونه گیری تست کرونای دانشجویان دانشکده علوم پزشکی لارستان اعلام شد
کد خبر: ۸۵۷۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸ 03 June 2020

تابناک فارسبه نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، معاونت آموزشی، تحقیقات و فرهنگی دانشجویی دانشکده طی اطلاعیه ای زمان بازگشایی خوابگاه ها و انجام نمونه گیری تست کرونا دانشجویان دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان را اعلام نمود.
در این اطلاعیه آمده است، با توجه به بازگشایی دانشگاه ها از تاریخ ۱۷ خردادماه، خوابگاه های دانشجویی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان از ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۴ خردادماه آماده اسکان به دانشجویان محترم خوابگاهی بر اساس شرایط قرنطینه می باشد.

همچنین در این اطلاعیه در خصوص زمان انجام تست کرونا آمده است، تیم های معاونت بهداشتی آماده نمونه گیری از دانشجویان دانشکده پرستاری حضرت زینب (س) در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ۱۴ و ۱۵ خردادماه از ساعت ۹ الی ۱۳ و ۱۶ الی ۲۱ و نمونه گیری از دانشجویان دانشکده بهداشت اوز در روز جمعه مورخ ۱۶ خرداد از ساعت ۱۱ الی ۱۶ در محیط خوابگاه ها می باشند. جهت حفظ سلامت دانشجویان ساکن در خوابگاه، دانشجویان می بایست تا زمان اعلام نتیجه ی تست کرونا از واحد دانشجویی، نسبت به رعایت شرایط قرنطینه و حضور مطلق در محل سکونت اقدام نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار