نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس، با بیان اینکه باید بروکراسی اداری از پیش روی مردم متقاضی فعالیت و حضور در عرصه اقتصادی برداشته شود، تصریح کرد: لازم است تا نقشه راه حضور مردم در فعالیت‌های اقتصادی ترسیم و شرایط برای حضور آنها فراهم شود.
کد خبر: ۸۵۸۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹ 05 June 2020

تابناک فارس به نقل از خانه ملت:محمدجواد عسکری نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی در خصوص مردمی شدن اقتصاد کشور، گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی در هر جایی که مردم ورود کرده‌اند مشکلات برطرف شده است و در هیچ کشوری همانند کشور ما مردم در صحنه حضور ندارند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اتفاقات به وجود آمده پس از شیوع ویروس کرونا تداعی کننده دوران دفاع مقدس است، ادامه داد: تنها ابزار اجرایی برای تحقق اقتصاد مقاومتی، رونق و جهش تولید مردم هستند و به این منظور دستگاه‌های متولی باید فضای لازم برای حضور مردم در عرصه تولید و اقتصاد را فراهم کنند.

عسکری با بیان اینکه باید بروکراسی اداری از پیش روی مردم متقاضی فعالیت و حضور در عرصه اقتصادی برداشته شود، تصریح کرد: لازم است تا نقشه راه حضور مردم در فعالیت‌های اقتصادی ترسیم و شرایط برای حضور آنها فراهم شود، چراکه اگر فضای مناسب را برای حضور مردم در حوزه‌های تولید و اشتغال فراهم کنیم شاهد اتفاقات بسیار بزرگی می‌شویم.

نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه از فضای بروکراسی اداری در دستگاه‌های دولتی پیش روی فعالان اقتصادی گلایه داریم و این موضوع باید توسط دولت اصلاح شود، عنوان کرد: بنای مجلس یازدهم در راستای حل مشکلات موجود اقتصادی و تولیدی بر تعامل استوار است./

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار