خطیب جمعه اقلید تصریح کرد: به زودی صدای فروپاشی آمریکا به گوش جهانیان می‌رسد.
کد خبر: ۸۵۸۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹ 05 June 2020

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه امروز این شهر با بیان اینکه آمریکا در حال افول و نابودی است، اظهار داشت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، وضعیتی که آمریکایی‌ها دچارش شدند، عامل بلندمدتی دارد که در طول تاریخ به‌وجود آمد و نتیجه‌اش همین بوده و به آسانی علاج نمی‌شود.

وی ادامه داد: به فرمایش مقام معظم رهبری، آمریکا محکوم به افول و زایل شدن از صفحه جهانی است و نمی‌توانند جلوی تحقق این سنت الهی را بگیرند.

امام جمعه اقلید به بخش‌هایی از کارنامه آمریکا در جنگ جهانی اول و دوم که موجب چندین میلیون تلفات انسانی شد، کشتار اتمی در ژاپن و جنایت‌های دیگری که مرتکب شد اشاره کرد و گفت: سقوط آمریکا قطعی است به طوری که حتی کارشناسان خودشان نیز به این حقیقت اذعان داشتند.

خطیب جمعه اقلید تصریح کرد: به زودی صدای فروپاشی آمریکا به گوش جهانیان می‌رسد.

طالبی در ادامه با تبریک دوباره به نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی و آرزوی موفقیت برای وی، بر لزوم همفکری با ادارات شهرستانی و مشاوران امر در راستای بررسی مسائل مختلف شهرستان تأکید کرد و بیان داشت: مسائل شهرستان اولویت‌بندی و مطالبه و پیگیری شود.

وی با اشاره به وضعیت کرونا و آغاز فعالیت دوباره ادارات، سه ماه پس از شروع سال 99، و با بیان اینکه فرصت‌ها سریع می‌گذرد، از نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی خواست که وقت خود را صرف امور جانبی نکند.

طالبی همچنین به کوه‌بری‌های اطراف اقلید اشاره کرد و خطاب به فرماندار و اداره صمت شهرستان، عنوان داشت: آیا این امر با مجوز و کارشناسی‌شده صورت گرفت؟ آیا هماهنگی لازم با مسؤولان شهرستانی صورت گرفت یا مدیران استانی به تنهایی تصمیم به اجرای آن گرفتند؟

امام جمعه اقلید یادآور شد: درصورت ایجاد اشتغال در چنین طرح‌هایی، اولویت باید ایجاد اشتغال و بکارگیری فرزندان همین منطقه باشد.

خطیب جمعه اقلید در پایان سخنان خود از جایگاه شهدا در قرآن و ارزش کار و مقام شهید سخن گفت و با اشاره به صبوری خانواده‌هایشان، عنوان داشت: فردی در راه دفاع از دین و وطن و برای جهاد در راه خدا، با دشمن روبرو شده و سلاح دست به می‎گیرد، ثوابش چندبرابر محسوب و از گناهان خارج می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار