رییس شورای اسلامی شهر قم خبر داد:
رییس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به برگزاری جلساتی در خصوص خط راه آهن هم جوار بلوار پیامبر اعظم(ص) گفت: قرار بود 32 میلیارد تومان بابت زیرگذر پیامبر اعظم(ص) هزینه شود و حتی کارگاه آنجا هم تجهیز شده بود که با مخالفت مردم و مسئولین این کار متوقف شد.
کد خبر: ۸۵۹۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۵ 30 August 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ولی الله بیاتی روز یکشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: بر اساس تصمیم گیری صورت گرفته، خط راه آهن داخل شهر احیا نخواهد شد، در استانداری قم با حضور مسئولین ذی ربط جلساتی برگزار شده و موضوع احیای خط راه آهن مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت تصمیم گرفته شد که احیاء آن به صلاح شهر نیست و قطعاً احداث زیرگذر متوقف خواهد شد.

رییس شورای اسلامی شهر قم بیان داشت: بودجه 400 میلیاردی برای احیا و ساخت 8 پل برای احیای این خط پیش بینی شده بود که فعلاً از دستور کار خارج و برای بررسی بیشتر به استان ارجاع داده شده است که احتمال ازسرگیری طرح بسیار ضعیف است.

وی به برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اشاره کرد و گفت: این جلسه روز چهارشنبه به صورت غیرعلنی برگزار شد که رییس و نایب رییس ابقا و خانم حجازی و آقای مصطفی ملایی با نظر اعضای شورا به عنوان منشی انتخاب شدند.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قم نیز در این مراسم گفت: یکی از مشکلات شهرداری پایین بودن بهره وری در این مجموعه است که شهردار محترم باید نسبت به اصلاح آن اقدام کند.

حجت الاسلام سید محمد آتش زر افزود: انتخاب هیئت رئیسه جدید در فضایی آرام صورت گرفت که این همدلی در شورای چهارم در کشور نمونه است و از هیئت رئیسه جدید انتظار داریم زمینه را برای خدمت رسانی بهتر پرسنل شهرداری و شهردار محترم آماده کنند.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قم افزود: هر چه همدلی در شورا بیشتر باشد خدمت رسانی توسط شهرداری هم بهتر خواهد شد و باید تمرین کنیم به تمکین از خرد جمعی و پرهیز کنیم از مسائلی که موجب ایجاد تفرقه میان اعضا می شود.

وی با اشاره به اینکه شورا محل تصمیم ‎گیری است، گفت: نباید جلسات شورا را به جلسات کارشناسی تبدیل کنیم بلکه یا باید به نظر کمیسیون اعتماد داشته باشیم یا از قبل مطالعه کرده باشیم.

وی با اشاره به مشکلاتی که در شهرداری وجود دارد، گفت: یکی از مسائلی که در شهرداری چالش ایجاد کرده انواع قراردادهایی است که پرسنل شهرداری دارند، ما در حال حاضر چند نوع کارمند در شهرداری داریم که اینها باید ساماندهی شوند.

وی با اشاره به مشکلات شهرسازی موجود در شهر قم افزود: یکی از مشکلاتی که الان داریم وجود 12 هزار پرونده قلع بنا است که نمی توانیم آنها را اجرا کنیم، باید نگاهمان را به پلیس ساختمان تغییر دهیم، گفت: دیده می شود در شهرداری معمولا کسانی به عنوان پلیس ساختمان انتخاب می شوند که فنی نیستند و کار دیگری از آنها ساخته نیست.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
مخالفت مردم؟؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار