کد خبر: ۸۶۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۶ 31 August 2015

انزلی - ایرنا - آیین گرامیداشت 65 کارمند و پنج مدیر نمونه شهرستان انزلی آخرین روز هفته دولت در مجتمع فرهنگی ارشاد انزلی برگزار شد.
[آیین تجلیل از کارمندان و مدیران نمونه انزلی برگزار شد]

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا ، فرماندار انزلی در این مراسم با قدردانی از تلاشهای مسوولان و کارکنان صدیق و پرتلاش گفت : نیروی انسانی در فرایند توسعه پایدار ، نقشی مهم و بی بدیل دارد و آینده هر ملتی را نیروی انسانی آن تعیین می کند.
عبدالصمد صفرنژاد با بیان این که نیروی انسانی کارآمد جزو سرمایه های ارزشمند هر کشور بشمار می آید خاطرنشان کرد : همگی ما باید برای توسعه بهداشت، امنیت، فرهنگ، آموزش، دانش و توسعه ارتباطات و آسایش مردم و آبادانی کشور تلاش کنیم.
فرماندار انزلی با تاکید بر لزوم کوشش برای ایجاد زمینه ها و شرایط لازم برای سرمایه گذاری بعنوان عامل ایجاد اشتغال تصریح کرد : در هر نقطه ای بیکاری بیشتر باشد جرم و جنایت نیز افزون تر است.
صفرنژاد با اشاره به زمینه های بسیار خوب برای توسعه صنعت گردشگری متذکر شد : موانعی بر سر راه سرمایه گذاری وجود دارد که باید با تلاش مسوولان و همه دست اندرکاران از سر راه برداشته شود.
وی در ادامه تاکید کرد : شاخصه های تعیین اعتبارات برای شهرستانها که بر اساس تعداد روستاها در نظر گرفته می شود اشتباه و نیازمند اصلاح است.
وی افزود : شهرستانی مانند انزلی با تراکم بالای جمعیت شهری ، جمعیت شناور ناشی از ورود گردشگران ، 18 کیلومتر طول شهر و مشکلات خدمات رسانی با چالشهای مهمی مواجه است.
صفرنژاد با اشاره به وضعیت نامساعد تالاب انزلی گفت : باید نسبت به این تالاب که نه تنها به مردم انزلی و گیلان بلکه به مردم ایران تعلق دارد عرق ملی وجود داشته باشد.
فرماندار انزلی خاطرنشان کرد : باید گره های موجود را در بخشهای مختلف آسیب شناسی و برای رفع آن تلاش کرد.
*تاکید بر حفظ وحدت
رییس عقیدتی سیاسی مرزبانی گیلان نیز در این مراسم گفت : با گذشت چند دهه از عمر انقلاب اسلامی تقابل غرب با نظام جمهوری اسلامی نه تنها کاهش نیافته بلکه افزایش پیدا کرده است.
حجت الاسلام مهدی صدرا اظهار کرد : غرب و مستکبران در هر دورانی متناسب با زمان از ابزار خاصی جهت براندازی جمهوری اسلامی ایران استفاده و از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.
حجت الاسلام صدرا اظهار کرد : وقوع این انقلاب ، تحول فکری را در دنیا ایجاد کرد و نشان داد که در ایران این دین بود که موجب بیداری مردم شد.
رییس عقیدتی سیاسی مرزبانی گیلان در خاتمه متذکر شد : در این دوران مهم باید با حفظ وحدت ، تحمل و پذیرش افکار ، احترام به سلیقه ها و با سعه صدر در کنار هم جهت حفظ نظام و آبادانی کشور تلاش کنیم .
حسن خسته بند نماینده انزلی نیز در این مراسم با اشاره به مشکلات ناشی از تحریم خاطرنشان کرد : همگی باید برای رفع مشکلات و تحقق توسعه پایدار دست به دست هم دهیم .
در پایان مراسم از کارمندان و مسوولان نمونه ادارات با اهدای لوح تقدیر و جوایز تجلیل بعمل آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار