بیانات این هفته ائمه جمعه فارس راجع به مشکلات مردم
امام جمعه شیراز:برخی مسئولان شرع را توجیه خلاف های خود می کنند.امام جمعه جهرم:جریانهای سیاسی برای هم خط و نشان نکشند و آرامش را به هم نزنند.امام جمعه مرودشت:مسئولان در راستای حمایت از کشاورزان تصمیم مناسبی بگیرند.امام جمعه لامرد:برخی این پول های کلان را از کجا می آورند؟
کد خبر: ۸۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۲ 27 February 2015
امام جمعه شیراز:برخی مسئولان شرع را توجیه خلاف های خود می کنند
آیت الله ایمانی:امروز برخی دست اندرکاران و مسوولان نظام برای توجیه کارهای خلاف خود به مسایل شرعی اشاره می کنند و کار خودشان را به عناوین مختلف به شرع نسبت می دهند وحال آن که روح شرع مغایر با اقدامات خلاف در جامعه است.
نماینده ولی فقیه در فارس در ادامه با بیان این که امروز ضعفا در جامعه باید چرخ اداره مالیات و دارایی را بچرخانند گفت: چرا دانه درشت های بدهکار مالیاتی و اقشار متمول جامعه که باید به عنوان نمونه 200 میلیارد ریال مالیات بپردازند از آنها مبلغ اندکی مالیات اخذ می شود.
آیت الله ایمانی در بخش دیگری از خطبه دوم نماز جمعه شمار اتباع افغان در حال اشتغال در استان فارس را 300 هزار نفر و به اندازه جوانان جویای کار در استان عنوان کرد و گفت: در هیچ استانی جز استان های شرقی کشور چنین وضعیتی را شاهد نیستیم.
امام جمعه جهرم:جریانهای سیاسی برای هم خط و نشان نکشند و آرامش را به هم نزنند
حجت‌الاسلام لطف‌الله دژکام:به تمام جریان‌های سیاسی در کشور و شهرستان جهرم میگویم که اگر آرامش در جامعه نباشد چرخ اقتصاد نمی‌چرخد و مسئولان حواسشان باشد با خط‌ونشان کشیدن و پشت یکدیگر را خالی کردن راه به‌جایی نمی‌برند و امور کشور و شهر به زمین می‌ماند.
امام جمعه مرودشت:مسئولان در راستای حمایت از کشاورزان تصمیم مناسبی بگیرند
حجت‌الاسلام قنبرعلی احمدی:زمانی که سیستم مالیاتی به‌صورت درست عمل کند و تنها مالیات از اقشار ضعیف و صنایع کوچک‌تر گرفته نشود و از صنایع بزرگ نیز به‌درستی دریافت شود می‌تواند در راستای رشد کشور مؤثر باشد.
وی همچنین با توجه به مشکلات کشاورزان در تحویل چغندرقند به کارخانه قند این شهرستان و دریافت نکردن حقشان، با توجه به مشکلات کارخانه از مسئولان خواست تا در راستای حمایت از کشاورزان و کارخانه قند تصمیم مناسبی بگیرند.
امام جمعه لامرد:برخی این پول های کلان را از کجا می آورند؟
حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر هاشمی‌شهیدی در مورد موضوع قاچاق خاطرنشان کرد: مسئله قاچاق نیز باید حل شود و نمی‌شود یک فردی که هنوز 40 سال ندارد 40 میلیارد پول داشته باشد و باید دید که این پول‌ها از کجا آمده است.
وی تصریح کرد: باید نظارت جدی بر بانک‌ها صورت گیرد و دلیلی ندارد یک فرد وام‌های بسیار سنگین اخذ کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار