موسوی گفت:در یکصد و سی و ششمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز با تبریک روز جهانی صنایع دستی، گفت: 21 خرداد روز جهانی صنایع دستی است و افتخار ما معرفی شیراز به عنوان یکی از شهرهای جهانی صنایع دستی است.
کد خبر: ۸۶۱۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰ 11 June 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان: «سید عبدالرزاق موسوی»،  در یکصد و سی و ششمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز با تبریک روز جهانی صنایع دستی، گفت: 21 خرداد روز جهانی صنایع دستی است و افتخار ما معرفی شیراز به عنوان یکی از شهرهای جهانی صنایع دستی است.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به یکی از مناسبت های دیگر پیش رو، افزود: ۲۳ خرداد روز جهانی مبارزه با کار کودکان است که در حوزه حمایت از حقوق کودکان، نقش ارزنده ای دارد.

وی اضافه کرد: لازم است تا به حقوق کودکان به عنوان سرمایه های جامعه، توجه شود که موضوع کودکان کار، موضوعی مهم در حوزه حقوق کودکان است.

موسوی تاکید کرد: شهرداری شیراز برای توجه به معضل کودکان کار اقدامات خوبی در سال های اخیر انجام داده است اما برای حل مشکل به برنامه ‌ریزی و توجه مسئولان در سطح کلان کشور، استان و شهرستان و همکاری تمامی بخش‌های جامعه نیاز داریم و از کمیسیون سلامت و خدمات شهری شورای شهر شیراز نیز خواستار انجام پیگیری های لازم هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات عمرانی انجام شده در شهر شیراز، بیان کرد: در بازدید از این طرح ها در ابتدای این هفته، شاهد اقدامات مطلوبی در حوزه قطار شهری و توسعه حمل و نقل عمومی شیراز بودیم که قابل تقدیر است.

موسوی ادامه داد: در انعقاد قراردادها و انجام معاملات، تلاش برای شفاف کردن فرآیند فعالیت‌ها و اقدامات شهرداری و همچنین تسریع و تسهیل امر خدمات‌رسانی به شهروندان مورد توجه و تاکید شورای شهر شیراز است.

وی تصریح کرد: توجه به حقوق شهروندی، جلب رضایت مردم و سالم‌سازی نظام اداری و مالی شهرداری دارای اهمیت بسیاری است و مدیران شهرداری برای افزایش سرعت در این حوزه باید تلاش بیشتری داشته باشند.

رئیس شورای شهر شیراز در این جلسه از انجام اقدامات ارزشمند مبارزه با فساد و زمینه‌های آن در حوزه معاونت برنامه‌ریزی شهرداری شیراز و شناسایی گلوگاه‌های فساد در 158 مورد و پیش بینی راهکار برای آنها نیز خبر داد و از شهردار شیراز خواستار ارائه گزارش ماهانه کمیسیون ارتقای سلامت اداری به شورای شهر شیراز شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار