کد خبر: ۸۶۱۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶ 12 June 2020
 
تابناک/جانشین سپاه قدس گیلان گفت: ظرفیت سپاه مال مردم و جامعه بوده و دولت‌مردان نیز از ظرفیت سپاه استفاده کنند به‌خصوص که در گیلان در برخی آسیب‌های اجتماعی رتبه نخست را داریم.

به گزارش خبرگزاری بسیج از ماسال، سرهنگ علی توشه ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه فرماندهان سپاه ناحیه ماسال در جمع نمازگزاران جمعه در مسجد جامع این شهر با اشاره به آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی اظهار داشت: پس از ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب (ره) با تمام موانع و تهدیدات کوچک‌ترین انحرافی در رهبری امام خامنه‌ای ندیدیم.

وی با اشاره به اینکه مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه مینیاتوری از جامعه زیبای اسلامی بود که توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شد، افزود: مواسات یعنی در جامعه ما یک نفر نماند که تکلیفش مشخص نباشد با اینکه خودمان نیازمندیم بازهم به مردم کمک کنیم  همدلی کنیم و به فکر هم باشیم.

جانشین سپاه قدس گیلان با اشاره به اقدامات سپاه در کنترل بیماری کرونا تصریح کرد: ایران رتبه نخست مقابله با این بیماری کرونا در بین کشورهای اسلامی و نوزدهم در کل جهان را کسب کرد که این افتخار از برکت حضور مردم است و البته نباید از زحمات قشر جان‌برکف پزشکی و درمانی غافل شد.

توشه با اشاره به جابجایی مدیریتی در سپاه بیان کرد: ظرفیت سپاه مال مردم و جامعه بوده و فلسفه جابجایی در سپاه  خدمت‌رسانی به مردم است و دولت‌مردان نیز از ظرفیت سپاه استفاده کنند به‌خصوص که در گیلان در برخی |آسیب‌های اجتماعی رتبه نخست را داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار