کد خبر: ۸۶۱۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶ 12 June 2020
 

نماز جمعه در رشت امروز با رعایت دستورالعمل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به امامت آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان اقامه شد.

 

اقامه نماز جمعه در رشت بعد از گذشت 16 هفته از شیوع کرونابه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ نماینده ولی فقیه در گیلان امروز خطبه های نماز جمعه ی رشت با اشاره به دلتنگی های نمازگزاران در مدت اقامه نشدن نمازجمعه به دلیل شیوع کرونا گفت : بعد از گذشت بیش از 3 ماه از شیوع کرونا خداوند توفیق اقامه دوباره این آیین عبادی – سیاسی را به ما داد.

  • آیت الله رسول فلاحتی در ادامه بر ترویج سبک زندگی اسلامی - ایرانی تاکید کرد و افزود : ترویج این سبک زندگی ضامن سلامت روانی جامعه و کاهش دهند بسیاری از مشکلات فرهنگی – اجتماعی است که جوانان امروز با آن دست به گریبان هستند.
  • وی در ادامه به اقتدار نظام اسلامی ایران اشاره و خاطر نشان کرد : جمهوری اسلامی ایران با هدایت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی رحمه الله علیه و رهبر معظم انقلاب و پایبندی ملت به آرمان های انقلاب در مسیر پیشرفت به پیش می رود.
  • خطیب جمعه رشت در ادامه سخنانش به اعتراضات مردم آمریکا و دیگر کشورهای جهان به سیاست های نژاد پرستانه و ظالمانه دولتمردان آمریکایی اشاره کرد و گفت : امروز رئیس جمهور آمریکا و ایادی جنایتکارشان منفورترین افراد ملت ها هستند و این همان چیزی است که امام راحل 38 سال پیش دربیانات شان به آن اشاره کردند.
  • آیت الله فلاحتی خطاب به برخی شیفتگان داخلی امریکا گفت : این شرمنده گی ها را چگونه پاسخ می دهید به آغوش ملت برگردید که اگر اینکار را نکنید سرافکنده و خوار خواهید شد.
  • وی در بخش دیگری از سخنانش به افزایش قیمت ها اشاره کرد و گفت : گرانی ها در تمامی لایه های زندگی مردم بیداد می کند و این زیینده ملت فهیم وقدرشناس ایران نیست نمایندگان مجلس با تلاش مسئولان دولت دستان چپاول گران بیت المال را قطع و گرانی ها را مهار کنند.
  • نماینده ولی فقیه درگیلان ضمن قدردانی از دستگاه قضا تصریح کرد : انتظار داریم دستگاه قضا با تلاش های مجدانه و برخورد با گرانی ها مردم را از این وضع نجات دهند و جلوی فساد درصحنه سیاست و اقتصاد را بگیرد.
  •  
     
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار