کد خبر: ۸۶۱۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸ 12 June 2020
امام‌جمعه شهرستان ماسال با بیان اینکه قاچاق کالا و زمین‌خواری بزرگ‌ترین مشکلات شهرستان ماسال است، گفت: مسؤولین مخصوصاً دادستان محترم در بحث زمین‌خواری‌ها و جنگل خواری‌ها ورود کنند.
قاچاق کالا و زمین‌خواری بزرگ‌ترین مشکلات شهرستان ماسال

به گزارش خبرگزاری فارس از ماسال، حجت‌الاسلام سید هادی موسوی امروز در خطبه‌های این هفته با اشاره به تحریم‌های ناجوانمردانه علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: بر اساس برجام تحریم تسلیحاتی ایران باید لغو بشود اما از الآن آمریکایی‌ها دست‌به‌کار شدن و با تحریکات دیپلماتیک و اقتصادی و غیره مسؤولین و مردم را دچار تغییر محاسبات می‌کنند.

وی با تأکید بر رسوایی آمریکا در جامعه جهانی افزود: برنامه کوتاه‌مدت آمریکایی‌ها این است که بتوانند شکست‌های خودشان را جبران کنند و در عرصه بین‌المللی آبروی خودشان را حفظ بکنند و تا الآن بیش از چهار دهه هرچه می‌توانستند علیه کشور توطئه کردند اما به هیچ‌چیز دست نیافتند و ملت ما به برکت انقلاب امام (ره) به بصیرت سیاسی رسیدند که امروز در جهان حرفی برای گفتن دارند.

امام‌جمعه ماسال با اشاره به تشکیل جهاد سازندگی بیان کرد: جهاد سازندگی فرزند انقلاب و یادگار امام راحل (ره) جهاد نمایانگر جامعه اسلامی است که امروز نیاز ویژه‌ای به جهاد حس می‌شود.

موسوی با اشاره به مشکلات معیشتی مردم افزود: بیشتر مشکلات مردم مشکلات مدیریتی و ساختاری است قاچاق کالا اقتصاد تولید گران کوچک را به خطر انداخته و این مخالف جهش تولید است. زمین‌خواری و تصرفات غیرقانونی بلای جان بومیان ماسال شده است که مقابله با این‌ها همت جهادی مسئولین را می‌طلبد.

خطیب نماز جمعه ماسال با اشاره به نقش مجلس جوان تصریح کرد: امروز که شاهد تشکیل مجلسی جوان و تازه‌نفس هستیم باید مشکلات مردم را در اولویت قرار دهند و پیگیر امورات مردم باشند این انقلاب خیلی به مردم بدهکار است.

وی با اشاره به کمبود نیروی برق در شهرستان اظهار کرد: چند سال گذشته کشور در نوسازی بستر برق‌رسانی تلاش خوبی کرد که استان ما متأسفانه جا ماند امروز با گرم شدن هوا مردم در سختی هستند و قطع شدن برق می‌تواند مشکلات آن‌ها را افزایش دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار