کد خبر: ۸۶۱۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰ 12 June 2020

امام جمعه آستارا نظارت بر قیمت کالاهای اساسی را خواستار شد

تابناک/ امام جمعه بندر آستارا گفت: افزایش قیمت خرید و اجاره واحدهای مسکونی و تجاری و برخی کالاهای اساسی قدرت خرید مردم را کاهش داده‌است و مسئولان امر با هدف حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، برای تنظیم بازار تلاش کنند.

حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در خطبه های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه در مصلای آستارا اظهار کرد: این آئین بعد از حدود ۱۴ هفته تعطیلی در این شهرستان برگزار می شود و مومنان و نمازگزاران با رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مساجد حضور پررنگ داشته باشند.

وی با اشاره به فرا رسیدن هفته صنایع دستی، بر حمایت از هنرمندان این رشته برای ایجاد بسترهای جهش تولید و اشتغالزایی تاکید کرد.

خطیب جمعه آستارا گفت: سران آمریکا با کشته شدن ناجوانمردانه مرد سیاه پوست توسط پلیس آن کشور، مستاصل شده اند و رفتارهای تبعیض نژادی باعث اعتراض مردم آمریکا شده است.

حافظ نیا ادامه داد: نشانه های فلاکت و افول قدرت آمریکا با توجه به پیش بینی رهبر معظم انقلاب اسلامی مشهود است و امروز فرهنگ ایثار و مقاومت در خارج از مرزهای اسلام ترویج داده می شود.

وی با اشاره به سالروز تشکیل جهاد سازندگی، گفت: خدمات این نهاد انقلابی در زمینه های عمرانی و اقتصادی با محوریت محرومیت زدایی، بر کسی پوشیده نیست.

شیوع بیماری کرونا که بیش از ۲۰۰ کشور جهان را در رگیر خود کرده است، باعث تعطیلی اجتماعات و آئین های نماز جمعه شده بود و مساجد با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی فعالیت خود را از سر می گیرند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار