کد خبر: ۸۶۱۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳ 12 June 2020
 
سرمربی سپیدرود رشت گفت : نتیجه دیدارهای تدارکاتی برای ما مهم نیست تنها چیزی که برای ما حائز اهمیت می باشد کیفیت بازی است.
 
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ نادر دست نشان سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت در حاشیه بازی دوستانه با شهرداری آستارا در خصوص این بازی دوستانه اظهار کرد : پس از یک وقفه طولانی و دوری بازیکنان از آمادگی جسمانی اولین بازی تدارکاتی‌مان بود که انجام شد. فکر می کنم این بازی هم برای ما و هم برای شهرداری آستارا مناسب بود.
 
دست نشان ادامه داد : هدف از برگزاری بازی دوستانه با شهرداری آستارا این بود که نقاط ضعف و معایب خودمان را ببینیم و در ادامه تمرینات درصدد برطرف کردن آنها باشیم.
 
سرمربی سپیدرود رشت افزود : بازیکنان در طول تمرینات متحمل فشاراتی شده بودند که خستگی ناشی از این فشارات در بازی امروز بر آنان فائق آمده و آن سرعتی که دو تیم بایستی در حین بازی داشته باشند را نداشتند ولی هر دو تیم نشان دادند که در حال رو به رشد هستند و شرایط آمادگی‌شان در حال بهبود است.
 
وی اضافه کرد : نتیجه دیدارهای تدارکاتی برای ما مهم نیست تنها چیزی که برای ما حائز اهمیت می باشد کیفیت بازی است. در بازی امروز به دلیل مصدومیت دروازه بانان اصلی از ۲ دروازه بانان جوان استفاده کردیم از کادرفنی حریف هم جا دارد تشکر کنم که راضی شدند تا بازی در ۳ نیمه برگزار شود تا همه بازیکنان‌مان بتوانند فرصت بازی داشته باشند‌.
 
دست نشان در خصوص اینکه کیفیت تیم شهرداری آستارا را چگونه ارزیابی کرد گفت : در بازی امروز این تیم فوتبال با برنامه ای را انجام دادند پیش از این نتایج این تیم را دورا دور دنبال می کردم اما امروز به شایستگی های این تیم پی بردم. این تیم در جدول مسابقات شرایط مناسبی دارد و فکر می کنم اگر به این تیم به شکل مطلوب رسیدگی شود می تواند به رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور صعود کند.
 
وی ادامه داد : باید هر چه سریعتر امکانات لازم برای این تیم فراهم شود تا در صورت صعود به مانند سایر تیم های استان گیلان چون سپیدرود و داماش در ادامه راه دچار مشکل نشوند.
 
او افزود : تیم های چوکا و شهرداری آستارا در لیگ دسته دوم موفق بوده و امیدوارم به سطح اول فوتبال کشور نیز راه یابند اما لازمه موفقیت در ادامه راه ایجاد و فراهم کردن امکانات لازم است که امیدوارم مسئولان اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند‌.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار