رییس دانشگاه ایلام گفت: تمامی امتحانات پایان نیمسال دوم ۹۹-۹۸ این دانشگاه در همه مقاطع تحصیلی به صورت مجازی (غیرحضوری) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۲۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۴ 13 June 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد علی‌اکبری  اظهار داشت: با توجه به شرایط جدید کرونا و احتمال خطر انتقال بیماری هنگام بازگشایی خوابگاه‌های دانشجویی این تصمیم اتخاذ شده است.

وی افزود: حفظ سلامت دانشجویان، کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه در اولویت قرار دارد و برنامه اجرای کلاس‌های دروس عملی و دروسی که به تشخیص مدرس به صورت مجازی امکان‌پذیر نیست، متعاقبا اعلام خواهد شد.

رییس دانشگاه ایلام گفت: همه اعضای هیات علمی و مدرسان در نحوه نمره‌بندی دروس از استقلال کامل برخوردار بوده و می‌توانند با جمع‌بندی تکالیف و تمرین‌های انجام شده توسط دانشجویان و آزمون مجازی پایان ترم، نمرات پایانی را حداکثر تا تاریخ ۳۰ مرداد از طریق سامانه گلستان اعلام کنند.

علی‌اکبری یادآور شد: همه راهنمایی‌های لازم در خصوص نحوه برگزاری آزمون مجازی توسط اداره آموزش مجازی ارائه و برنامه امتحانی پایان نیمسال از طریق سامانه گلستان اعلام خواهد شد.

وی از اساتید و مدرسان درخواست کرد در ارزیابی دانشجویان، تمام شرایط موجود در ارائه مجازی دروس و مشکلات پیش‌بینی نشده را در نظر داشته باشند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار