کد خبر: ۸۶۳۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶ 15 June 2020
 
مدیرعامل و سرمربی ملوان بندرانزلی از کیفیت و سبک بازی تیم فوتبال شهرداری آستارا تعریف و تمجید کردند‌.
صحبت های مدیرعامل و سرمربی ملوان پس از بازی دوستانه با شهرداری آستارا
تابناک/به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ اکبر میثاقیان پس از پایان دیدار تدارکاتی تیمش برابر شهرداری آستارا در خصوص این بازی اظهار داشت : فکر نمی کردم شهرداری آستارا چنین تیم خوبی باشد به  حسن اشجاری بابت داشتن چنین تیمی تبریک می گویم.
 
میثاقیان افزود : نوع بازی که شهرداری آستارا ارائه می دهد باید در پایان فصل قهرمان شده و به رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور صعود کند.
 
سرمربی ملوان بندرانزلی اضافه کرد : جنگدگی، دوندگی بازیکنان شهرداری آستارا در سطح بسیار عالی قرار داشت اما در طول بازی موقعیت گلزنی نداشتند ولی در مقابل ما ۴ الی ۵ موقعیت خوب گلزنی داشتیم که مهاجمان ما در ضربات آخر بی دقت بودند.
 
وی در پایان گفت : به آستارا آمده ام آنجا مردمان خوبی دارد که امیدوارم در پایان فصل موفق باشند.
 
پژمان نوری مالک و مدیرعامل باشگاه ملوان نیز در خصوص بازی تدارکاتی با شهرداری آستارا اظهار کرد : بازی خوبی بود این بازی هم برای ما و هم برای شهرداری آستارا مفید بود.
 
نوری ادامه داد : تیم شهرداری بازی زیبا و با تاکتیکی را ارائه می دهد که جا دارد به حسن اشجاری و کادرفنی‌اش تبریک بگویم.
 
مدیرعامل باشگاه ملوان بیان داشت : این بازی تدارکاتی محک خوبی برای ملوان بود هدف از انجام بازی با چنین تیم هایی این است که تیم هایی که به این شکل بازی می کنند باید ملوان بداند که مقابل این تیم ها به چه شکلی بازی کند‌ در کل از تیم راضی هستم و دوست دارم که بازی های تدارکاتی این چنینی برگزار شود.
 
وی ادامه داد : از طرفی چنین بازی های تدارکاتی برای تیم شهرداری آستارا که در کورس صعود است نیز حائز اهمیت می باشد برای این تیم و مردم آستارا آرزوی موفقیت داشته و دوست دارم که مردم و هواداران آستارایی از این تیم حمایت کنند.
 
وی در پایان گفت : اگر اتفاقات اول فصل برای تیم شهرداری آستارا رخ نمی داد الان شرایط این تیم در جدول به گونه دیگری بود ولی به نظر من هنوز دیر نشده است و این تیم می تواند در ادامه راه به جایگاه اصلی خود برسد‌.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار