کد خبر: ۸۶۳۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴ 17 June 2020
ماسال که تاکنون چهار مرحله از توزیع بسته‌های کمک معیشتی را پشت سر گذاشته امروز با توزیع ۵۰۰ بسته دیگر پنجمین مرحله این اقدام خداپسندانه را آغاز می‌شود.
استمرار همدلی مؤمنانه در ماسال

تابناک/به گزارش خبرگزاری فارس از ماسال، در راستای فاز پنجم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه ۵۰۰ بسته کمک معیشتی به خانوارهای نیازمند ماسالی اعطا می‌شود.

در پی رزمایش مواسات بیش از پنج هزار خانوار نیازمند که در ایام شیوع بیماری کرونا با مشکل اقتصادی مواجه شده بودند شناسایی شد.

ماسال که تاکنون چهار مرحله از توزیع بسته‌های کمک معیشتی را پشت سر گذاشته امروز با توزیع ۵۰۰ بسته دیگر پنجمین مرحله این اقدام خداپسندانه را آغاز کرد.

 

به گفته حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید هادی موسوی امام‌جمعه ماسال، تاکنون چهار مرحله از این اقدام خیر را پشت سرگذاشتیم و امشب جهت حفظ آبروی خانوارهای نیازمند ۵۰۰ بسته دیگر نیز توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه همه ما در برابر هم مسؤولیم و باید جامعه اسلامی به‌گونه‌ای باشد که کسی در آن احساس تنهایی نکند، گفت: این بسته‌ها که با کمک فرمانداری و سپاه ناحیه ماسال تهیه‌شده ارزش ریالی بالغ‌بر یک میلیارد و۶۰۰ هزار ریال دارد که در تلاشیم در مرحله ششم این مبلغ را افزایش دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار