آیت الله دژکام با اشاره به این که باید هیئاتی در فضای مجازی راه اندازی شود تا دیگران نیز ادامه دهنده این مسیر باشند، افزود: در وضعیت کرونا باید برای هیأت‌های مجازی فکر و هزینه کنیم ، اگر هیأتی مخاطبان زیادی در فضای مجازی داشته باشد، برای آینده بسیار مهم خواهد بود .
کد خبر: ۸۶۴۹۴۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۵ 20 June 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: در آستانه سالروز تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی، مدیران سازمان تبلیغات فارس با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز دیدار و گفتگو کردند.
در این نشست آیت الله دژکام با اشاره به تبلیغ علیه جمهوری اسلامی گفت: باید بدانیم که کار دین و تبلیغ دینی دشمن دارد .
امام جمعه شیراز با اشاره به حرکت دشمنان گفت: یکی از مسیر‌های دشمنان موضوع تحریف است که در قران کریم به طور کامل تذکر داده شده است.
وی با اشاره به این که باید هیئاتی در فضای مجازی راه اندازی شود تا دیگران نیز ادامه دهنده این مسیر باشند، افزود: در وضعیت کرونا باید برای هیأت‌های مجازی فکر و هزینه کنیم ، اگر هیأتی مخاطبان زیادی در فضای مجازی داشته باشد، برای آینده بسیار مهم خواهد بود .
حجت الاسلام محرابی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: در ایام شیوع ویروس کرونا ، هیئات مذهبی و فرهنگی در این بخش ورود جدی داشته اند و مساجد نه تنها در این ایام تعطیل نشده بلکه تبدیل به مراکز تولید ماسک شده اند.
وی با بیان اینکه در ایام شیوع کرونا به ۷ هزار و ۵۰۰ خانواده به طور نقدی کمک‌هایی صورت گرفته است، یادآور شد: توزیع بسته‌های معیشتی از دیگر فعالیت‌هایی بوده که در این بخش از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی انجام شده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس بر راه اندازی طرح «امام محله» در استان تاکید کرد و گفت : این طرح تاکنون در ۷۶ محله راه اندازی شده است که می‌تواند گره گشای مشکلات بسیاری از مردم باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار