قائم‌مقام وزیر علوم در امور بین‌الملل گفت: امیدواریم تا پایان برنامه ششم توسعه، تعداد ۱۵ دانشگاه‌ کشور به سطح بین‌المللی برسند.
کد خبر: ۸۶۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹ 01 September 2015
به گزارش تابناک نقل از مهر حسین سالار آملی ظهر سه‌شنبه در حاشیه بازدید از دانشگاه علم و فناوری شهرستان آمل در جمع خبرنگاران، بیان داشت: بعد از لغو تحریم‌ها ارتباطات گسترده بین‌المللی را برقرار کردیم که این ارتباطات سبب ارتقای فعالیت‌های ما خواهد شد.
وی بابیان اینکه بین‌المللی سازی دانشگاه دارای چهار محور اساسی است، عنوان کرد: جذب دانشجوهای خارجی، انجام پروژه‌های مشترک با دانشگاه‌های خارج از کشور و انجام دوره‌های مشترک دانشگاه با دانشگاه‌های برتر دنیا، به‌کارگیری اساتید خارجی و در کنار این‌ها استفاده از ظرفیت‌های ایرانیانی که مقیم کشورهای خارجی و از سطح علمی بالایی برخوردار هستند مهم است و باید از آن‌ها استفاده کنیم تا دانشگاه‌های ایرانی به سمت بین‌المللی سازی بروند.
سالار آملی به سطح علم و فناوری شهرستان آمل اشاره کرد و گفت: آمل شهری است که پتانسیل‌های دارد تا از لحاظ علم و فناوری در سطح جهانی عمل کند.
این مسئول خاطرنشان کرد: آمل یکی از شهرهایی است که ویژگی‌های بی‌شماری دارد امکانات فیزیکی مناسبی دارد، منابع انسانی بسیار توانمندی رادار است و از همه مهم‌تر به پایتخت بسیار نزدیک است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار