به همت بخش خصوصی و با حضور سخنرانان خارجی و صاحب نام در حوزه بازاریابی اینترنتی
پنجمین همایش بین المللی بازاریابی و صنعت گردشگری 10 شهریور ماه پس از تهران و مشهد به همت بخش خصوصی و با حضور سخنرانان خارجی و صاحب نام در حوزه بازاریابی اینترنتی ، رسانه های اجتماعی و برندهایی که با بازاریابی اینترنتی در محیط وب به شهرت رسیدند در تبریز برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹ 01 September 2015
به گزارش تابناک تبریز حق پرست مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، در آیین افتتاح این همایش گفت: با راه گشایی و رفع موانع در حوزه توسعه گردشگری در کنار بخش خصوصی هستیم .

حق پرست گردشگری را سومین صنعت سود آور دنیا با گردش مالی قابل توجه توصیف کرد و از روند رو به افزایش توجه بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در این حوزه در تمامی کشورهای دارای جاذبه های گردشگری خبر داد و افزود: امروزه جذب گردشگران خارجی به رقابتی فزاینده در بین نهادهای درگیر در صنعت گردشگری تبدیل شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، صنعت گردشگری را صنعتی پاکیزه و عاری از آلودگی و در عین حال اشتغال زا و موثر در پیشبرد اقصاد ملی و کسب درآمدهای ارزی دانست.

وی با اشاره به جایگاه مهم صنعت گردشگری در سند چشم انداز بیست ساله ایران و توسعه پایدار این صنعت اظهار داشت: توسعه گردشگری باید براساس معیار های گردشگری پایدار و با توجه به مسایل اکولوژیکی، اقتصادی، اجتماعی و اخلاقی در بلند مدت مدنظر قرار گیرد.

حق پرست با ابراز خرسندی از برگزاری پنجمین همایش بازاریابی اینترنتی و صنعت گردشگری در تبریز ، گردشگری مجازی و رشد سریع تکنولوژی و اطلاع رسانی را موجب سرعت بخشی به امر بازاریابی و کاهش هزینه ها در کنار دستیابی به بازارهای جدید و در نهایت توسعه گردشگری عنوان کرد.

وی متذکر شد:برای شناساندن زیبایی های ایران به تمام دنیا می بایست تمام توان خود را با جذب نیروهای متخصص و بهره مندی از فناوری های نوین بکار گیریم. حق پرست با اشاره به هفت محور کلیدی مصوب در سند تدبیر و توسعه گردشگری استان و فعالیت های صورت گرفته برای توسعه گردشگری گفت: معتقدیم حوزه گردشگری باید توسط بخش خصوصی اداره شود و نهایت سعی و تلاش خود را بکار گرفته ایم تا با راه گشایی و رفع موانع در کنار بخش خصوصی باشیم.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز نیز دراین همایش با اشاره به تعامل نزدیک و خوب مجموعه شورای اسلامی شهر، شهرداری و اداره کل میراث فرهنگی گفت: علی رغم قدم ای خوبی که در این راستا برداشته شده آنگونه که باید نتوانسته ایم تبریز را به عنوان یک شهر گردشگر پذیر معرفی کنیم.

وی خاطر نشان کرد: برای ترویج و توسعه گردشگری در تبریز نیاز به یک عزم ملی و هماهنگی هم جانبه بین تمامی سازمانهای درگیر در این حوزه و اطلاع رسانی قوی و تبلیغ در جهت ارتقا جایگاه تبریز به عنوان یک شهر توریست پذیر داریم.

دبیری ضمن اشاره به انتخاب شهردار تبریز به عنوان رئیس اطلس شهرهای اسلامی، افزود: درصدد هستیم تا با تقویت روابط بین المللی و برگزاری چنین همایش هایی شاهد ارتقا و توسعه صنعت توریسم در کشورمان باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار