کد خبر: ۸۷۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷ 01 September 2015

رشت - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از اعزام دو تیم امدادی این جمعیت برای امدادرسانی در پی آبگرفتگی معابر در شهرستان تالش در غرب استان خبر داد.
[اعزام امدادگران گیلان به تالش برای امدادرسانی در پی آبگرفتگی معابر]

علیرضا خصوصی عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دو تیم شامل 12 نفر از امدادگران جمعیت هلال احمر استان گیلان، امروز در پی آبگرفتگی در تالش، برای امدادرسانی به این شهرستان اعزام شدند.
وی از آمادگی کامل جمعیت هلال احمر استان گیلان برای امدادرسانی خبر داد و اظهار کرد: امدادگران این جمعیت با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر کاهش دما و بارندگی، به حال آماده باش درآمده اند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان خاطرنشان کرد: در تمامی 16 شهرستان استان، امدادگران برای امدادرسانی احتمالی آماده باش هستند.
افشین عزیزی مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان نیز پیش از ظهر امروز (سه شنبه) در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، از آمادگی کامل ستاد مدیریت بحران استان برای مقابله با حوادث احتمالی خبر داد.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی گیلان؛ نقشه های پیش یابی حاکی از فعالیت سامانه بارش زا و خنک در سواحل جنوبی دریای خزر است که پیآمد آن؛ وزش باد و بارش متناوب باران، رعد و برق و تداوم هوای خنک خواهد بود.
اداره کل هواشناسی گیلان آسمان استان برای فردا (چهارشنبه) را نیمه ابری تا ابری، در بعضی نقاط بارندگی پراکنده، گاهی کاهش ابر پیش بینی کرده است.
شهرستان تالش در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار