فرماندار گناوه عنوان کرد
فرماندار شهرستان گناوه گفت: طی سال گذشته حدود 56 هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه بهداشت و درمان گناوه اختصاص یافت.
کد خبر: ۸۷۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۳ 01 September 2015
عبدالنبی یوسفی ظهر امروز در مراسم افتتاح خانه بهداشت روستای شول شهرستان گناوه، اظهار داشت: مجموع اعتبارات حوزه سلامت و بهداشت و درمان، طی سال 93 بیش از 56 هزار میلیارد ریال بوده که شاهد پیشرفت‌‌های چشمگیری در این حوزه بوده‌ایم.

وی افزود: موضوع مهم دیگر بحث بیمه بوده که خوشبختانه در سال 93، مشکل بیمه بیش از 10 میلیون نفر حل‌ شده و یکی از اعتبارات نظام جمهوری اسلامی این مهم بوده است.

فرماندار شهرستان گناوه از طرح‌های جدید به‌ویژه در حوزه دندانپزشکی، بهداشت دهان و دندان و همچنین پروژه قلب سالم خبر داد و گفت: توجه به مقوله بهداشت، یکی از فاکتورهای پیشرفت و توسعه‌یافتگی یک کشور است و کشورهایی که به این مقوله توجه ویژه داشته‌اند از زیرساخت‌های مناسب‌تری برخوردار خواهند بود.

رییس شبکه بهداشت درمان شهرستان گناوه نیز گفت: دولت توجه به بهداشت و درمان را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.

علی زکی‌زاده اظهار داشت: افتتاح خانه بهداشت روستای شول، گامی مؤثر برای پیشبرد و ارتقای نظام سلامت، به‌ویژه در بخش روستاهاست.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در جهت ارتقای سطح سلامت، دولت توجه به بهداشت و درمان را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده و با توجه به انتظارات به‌جای مردم، به‌ویژه در نقاط محرومی چون روستای شول، نباید به سبب کمبودها از توجهات محروم شوند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار